TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jesienią, na zlecenie Urzędu Miasta w Krakowie kreatywna grupa twórców internetowych Bloceania zrealizowała kampanię "Blogerzy w Krakowie".
reklama
Blogerzy opowiedzieli o mieście z dziewięciu różnych perspektyw, przygotowali dziewięć podróży, dziewięć przewodników i pokazali dziewięć twarzy Krakowa. Każdy, w oparciu o to, na czym się zna: "Kraków zielony i dziki" pokazali blogerzy LosWiaheros.pl, "Kraków rodzinny i kreatywny" TheFamilyWithoutBorders.com, "Kraków dla fotografów" - blogerka banita.travel.pl, "Kraków artystyczny i romantyczny" - GdzieWyjechac.pl, "Kraków uduchowiony" - ParagonzPodrozy.pl, "Kraków kulinarny" - AdamantWanderer.com, "Kraków w popkulturze" - StayFly.pl, "Kraków tajemniczy i mroczny" - ZycieJestPiekne.eu, "Kraków nowoczesny i dobrze zaprojektowany" - Wojazer.co.
Perspektywa blogera na miasto to perspektywa świeża. Mamy w Polsce blogerów niezależnych i kompetentnych, którzy mają szerokie grono odbiorców, ceniących ich rekomendacje - powiedział Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Odzew, jaki otrzymała nasza kampania jest bardzo pozytywny - dodał.
Oprócz grupy Bloceania, w kampanii wzięli udział zaproszeni goście: krakowianie, blogerzy, fotografowie i twórcy wideo. Zrealizowane zostały trzy klipy promocyjne, podsumowujące każdy z trzech etapów tej kampanii. Przygotowane materiały zostały przetłumaczone również na język angielski i hiszpański, po to by spróbować pokazać w nowy sposób miasto również dla turystów zagranicznych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami