TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-12-15 - Blogerzy promują Kraków

Jesienią, na zlecenie Urzędu Miasta w Krakowie kreatywna grupa twórców internetowych Bloceania zrealizowała kampanię "Blogerzy w Krakowie".

reklama


Blogerzy opowiedzieli o mieście z dziewięciu różnych perspektyw, przygotowali dziewięć podróży, dziewięć przewodników i pokazali dziewięć twarzy Krakowa. Każdy, w oparciu o to, na czym się zna: "Kraków zielony i dziki" pokazali blogerzy LosWiaheros.pl, "Kraków rodzinny i kreatywny" TheFamilyWithoutBorders.com, "Kraków dla fotografów" - blogerka banita.travel.pl, "Kraków artystyczny i romantyczny" - GdzieWyjechac.pl, "Kraków uduchowiony" - ParagonzPodrozy.pl, "Kraków kulinarny" - AdamantWanderer.com, "Kraków w popkulturze" - StayFly.pl, "Kraków tajemniczy i mroczny" - ZycieJestPiekne.eu, "Kraków nowoczesny i dobrze zaprojektowany" - Wojazer.co.

Perspektywa blogera na miasto to perspektywa świeża. Mamy w Polsce blogerów niezależnych i kompetentnych, którzy mają szerokie grono odbiorców, ceniących ich rekomendacje - powiedział Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Odzew, jaki otrzymała nasza kampania jest bardzo pozytywny - dodał.

Oprócz grupy Bloceania, w kampanii wzięli udział zaproszeni goście: krakowianie, blogerzy, fotografowie i twórcy wideo. Zrealizowane zostały trzy klipy promocyjne, podsumowujące każdy z trzech etapów tej kampanii. Przygotowane materiały zostały przetłumaczone również na język angielski i hiszpański, po to by spróbować pokazać w nowy sposób miasto również dla turystów zagranicznych.



Była to pierwsza kampania w Polsce zrobiona przez blogerów. Opublikowano 9 wpisów na blogach, 85 wpisów w social media. Łączny zasięg publikacji na facebooku to prawie 700 000, prawie 40 000 odsłon na blogach i ponad 150 000 zasięgu 3 filmów na facebooku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com