TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
DER Touristik Frankfurt, poprzez swoje marki Dertour i Meier s Weltreisen, rozpoczął właśnie sprzedaż oferty na lato 2017.
reklama
W nadchodzącym sezonie touroperator zaoferuje pobyty w Azji, na wyspach Oceanu Indyjskiego, na Karaibach, a także w Polsce, Włoszech, Austrii lub Grecji. Kolejne obiekty i kierunki będą sukcesywnie włączane do sprzedaży. Organizator zaoferuje rezerwacje modułowe: samo zakwaterowanie, albo w połączeniu z innymi świadczeniami naziemnymi (transferami, wycieczkami, rejsami, wynajmem samochodów) oraz przelotami, pakietowanymi dynamicznie w oparciu o wszystkie dostępne loty rejsowe, również z lotnisk w Polsce.
Jak przekonują przedstawiciele touroperatora, jego oferta ewoluuje głównie poprzez optymalizację bazy noclegowej, czyli wyszukiwanie i kontraktowanie nowych hoteli. Jest to szczególnie widoczne w dynamicznie rozwijających się kierunkach, jak np. w Emiratach Arabskich, na Malediwach itp.
Cały czas wprowadzane są nowe rozwiązania dla klientów biura, dużą popularnością na polskim rynku cieszy się usługa DER Pakiet, czyli objęcie wspólnym pakietem lotów rejsowych, w dowolnych terminach i klasach przelotu, z elastycznie dopasowanymi usługami naziemnymi. Na tej zasadzie można np. spakietować wyjazd na Mauritius ze stopem w Dubaju lub wyjazd do Polinezji z przerwą w Nowej Zelandii. Możliwości są nieograniczone i stworzenie indywidualnego, niepowtarzalnego pakietu zależy praktycznie od fantazji klienta i obsługującego go agenta. Wielu klientów ceni sobie niezależność i wybiera wynajęcie samochodu w miejscu pobytu - komentuje prezes zarządu Dertour Polska Tomasz Rzysko.
Oferta DER Touristik w Polsce koncentruje się na trzech płaszczyznach: propozycjach w Europie, z dojazdem własnym (zwłaszcza w Chorwacji, Bułgarii i na Węgrzech), wyjazdach egzotycznych, gdzie prym wiodą Malediwy, Mauritius i Tajlandia i wyjazdach kategorii deluxe, czyli dedykowanych najbardziej wymagającym klientom. Jak przekonują przedstawicie biura, zwłaszcza ta ostatnia, najwyższa półka rozwija się szczególnie dynamicznie, choć stanowi duże wyzwanie ze względu na wysublimowane oczekiwania zamożnej klienteli.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami