TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-09-20 - Z British Airways do 20 miejsc świata

Od 21 września rusza 4-dnowa kampania sprzedażowa British Airways. W jej trakcie przewoźnik oferuje promocyjne ceny na bilety lotnicze do ponad 20 miejsc świata.

reklama


Promocję wspiera rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa zatytułowana "Sprzedajemy miejsca!". Jej celem jest poinformowanie potencjalnych nabywców o promocji. Grupę docelową kampanii stanowią osoby wykształcone powyżej 25 roku życia, lubiące dalekie podróże, mieszkańcy dużych miast, pochodzących z gospodarstw domowych, w których dochód na głowię przekracza 1400 zł.

Kampania będzie przebiegała jednocześnie w radiu i prasie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com