TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Egipski Urząd ds. Turystyki podpisał umowy na promocje wypoczynku w Egipcie z wieloma agencjami reklamy w Europie. Wartość podpisanych kontraktów szacuje się na 40 mln dolarów USD.
reklama
Przetarg na usługi reklamowe odbył się w 2005 r. i obejmował zintegrowane, 4-torowe działania w zakresie usług marketingowych.
Promować Egipt będą więc m.in. agancja Fleishman-Hillard, DDB Advertising, DDB Tourism and Travel, Media Direction OMD. Działania PR będą koordynowane globalnie przez londyńskie biuro Fleishman-Hillard, które skoordynowało i przygotowało zarys działań public relations w ramach międzynarodowej kampanii obejmującej 28 państw, w tym: Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone, Kanadę, Indie, Czechy, Polskę, Rosję, Danię, Szwecję, Finlandię, Norwegię, Włochy, Hiszpanię, Austrię, Belgię, Francję, Niemcy, Holandię, Szwajcarię, Chiny, Japonię, Bliski Wschód (Oman, Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskiei Kuwejt), Jordanię, Libię i Egipt.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami