TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-04-08 - Świąteczne spadki w Merlinie

Wielki Tydzień 2015 w porównaniu z 14 roboczym tygodniem w 2014 r. przyniósł spadek liczby klientów w systemie Merlin X o ponad 20% - wynika z danych przygotowanych przez Polski Związek Organizatorów Turystyki.

reklama


Spadki dotknęły sprzedaż wszystkich rodzajów imprez. Struktura sprzedaży pozostała bez zmian z 85% udziałem czarterów.





Które destynacje były najpopularniejsze w Merlinie w Wielkim Tygodniu?





Poniższy wykres pokazuje średnie ceny rezerwacji i za osobę w 10 najlepiej sprzedających się krajach 14 tygodnia 2015 roku.





Z raportem PZOT można zapoznać się poniżej.


Możesz także pobrać plik: turinfo_20150408_000000004tf88krl15j7t1513202b61p_booking_report_14_2015.pdf



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com