TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
AccorHotels poinformował o stworzeniu nowej marki, skierowanej do młodych klientów. Jo&Joe ma łączyć w sobie cechy aparthotelu, hostelu i hotelu.
reklama
JO&JOE uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie dla sporej międzynarodowej wspólnoty osób myślących podobnie, jak pokolenie Milenialsów - przekonuje AccorHotels w komunikacie prasowym.
Accor chce do 2020 roku otworzyć 50 obiektów pod marką Jo&Joe. W 2018 mają zostać otwarte obiekty w Paryżu i Bordeaux. Planowane są także otwarcia w takich miastach jak Warszawa, Budapeszt, Rio de Janeiro czy Sao Paulo. Jak przekonuje Accor, obiekty Jo&Joe będą znajdować się w centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji.
Koncepcja marki ma promować interakcje, sprzyjać życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców).
Zgodnie z ogólną strategią grupy, gastronomia JO&JOE będzie opierać się na analizie aspiracji pokolenia Millenialsów. Wynikiem jest oferta, której ceny zaczynają się od 10 euro, a zasadniczym celem jest interakcja, dzielenie się oraz proste, zdrowe smaki. Promowane będą wyroby lokalne i własnego wyrobu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami