TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-08-11 - Polska Grupa Uzdrowisk startuje z nowÄ… kampaniÄ… reklamowÄ…

Rusza projekt edukacyjny Polskiej Grupy Uzdrowisk "Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację", którego głównym celem jest zwrócenie uwagi na dostępność uzdrowisk dla każdego kuracjusza oraz zapoznanie z ofertą leczniczą ośrodków.

reklama


Główny bohater filmu promocyjnego, Stefan, zabiera nas w podróż edukacyjną od wizyty u lekarza po pobyt w uzdrowiskach należących do PGU w celach zarówno leczniczych, jak wypoczynkowych. Projekt nie tylko zwraca uwagę na atrakcje uzdrowisk i naturalne zabiegi dostępne w ośrodkach Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również tłumaczy w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd do uzdrowiska oraz w czym specjalizują się poszczególne zdroje.

Główna postać akcji edukacyjnej PGU jest osobÄ…, która zasÅ‚uguje na regeneracjÄ™ i wypoczynek. Dlatego dowiaduje siÄ™ o różnych możliwoÅ›ciach wyjazdu i decyduje zadbać o wÅ‚asne zdrowie. Tournée po uzdrowiskach należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk ma na celu objaÅ›nienie przyszÅ‚ym kuracjuszom, w jaki sposób można wyjechać, co dokÅ‚adnie czeka nas w uzdrowisku i przede wszystkim, jakie korzyÅ›ci dla zdrowia - i ogólnej kondycji psychofizycznej - można wynieść z takiego pobytu.

Pod kątem akcji przygotowano specjalny kanał na YouTube, gdzie można zobaczyć już pierwszy klip ze Stefanem, stronę www kampanii, newslettery i infografiki. Zgodnie z przyjętym założeniem story tellingu Stefana, będzie to historia odcinkowa, a bohater będzie podróżował po każdym uzdrowisku z osobna wskazując najważniejsze cechy danego kurortu w obszarze lecznictwa, rehabilitacji, atrakcji okołoturystycznych oraz wypoczynku. Na początek, w dniach 17- 21 sierpnia pierwszym punktem na mapie, do którego dotrze Stefan, będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa.

Pomysł na projekt edukacyjny ze Stefanem w roli głównej wziął się stąd, że wiele osób, które wymagają kuracji uzdrowiskowej, nie wie w jaki sposób można ubiegać się o wyjazd kuracyjny. Nie zdają sobie też sprawy z uzdrowiskowych ofert leczniczych i rehabilitacyjnych, a poza tym często lekceważą objawy chorobowe, również te związane z kondycją psychiczną, takie jak długotrwałe uczucie przemęczenia, stres, a nawet depresja. Kampania ma na celu ukazanie uzdrowisk, należących do PGU jako wyspecjalizowanych pod kątem szerokiej grupy kuracjuszy - od pacjentów onkologicznych, po ofertę dla osób szukających weekendowego relaksu i wyciszenia.

Kampania "Sprawdź, dokąd i jak Stefan jedzie na kurację" ma być rodzajem wirtualnego study tour po uzdrowiskach i informatora zdrowotnego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com