TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-19 - Pasażerowie podróżujący z Balic wybierają najlepszego przewoźnika

Od ponad dwóch lat na forum portalu Pasazer.com prowadzona jest ankieta "Linie lotnicze w ocenie pasażerów". Internauci piszą co im się podoba i co się nie podoba z przewoźnikach latających z i do Krakowa. Pomysłodawcy portalu poszli jednak jeszcze dalej. Zaprosili do współpracy władze krakowskiego portu lotniczego i zorganizowali plebiscyt na najlepszą linię 2007 roku w Krakowie.

reklama


Od 15 listopada do 15 lutego czytelnicy serwisu wybierają najlepszych przewoźników w trzech kategoriach: najlepsza tradycyjna linia lotnicza, najlepsza tania linia lotnicza (niskokosztowa) oraz najlepsza oferta biznes. Wybierają spośród 16 tanich linii oraz 26 tradycyjnych.

Opinie pasażerów, po marcowej gali i wręczeniu nagród zostaną przekazane zainteresowanym przewoźnikom, a na użytek Kraków Airport twórcy konkursu stworzą mapę preferencji korzystających z jego usług pasażerów. Dotychczas w plebiscycie zagłosowało ponad 2 tys. osób, ale liczba ta stale rośnie. Wśród największych grzechów linii lotniczych krakowscy użytkownicy serwisu wymieniają opóźnienia (najczęściej Centralwings), mnóstwo drobnych opłat podwyższających niską początkowo cenę biletu (Ryanair), chwalą zaś przede wszystkim dobrą organizację pracy na pokładzie oraz punktualność "szwajcarskiego zegarka" (tu najlepsza jest skandynawska linia Norwegian Air).

- Zachęcam do wzięcia udziału w plebiscycie, ponieważ oprócz tego, że prowadzony jest niezależnie zarówno od portu, jak i przewoźników, to wskaże zwycięzcę nie w kategoriach marketingowo-finansowych, ale w najmilszych dla pasażerów kryteriach - chwali pomysł Piotr Pietrzak, rzecznik prasowy Kraków Airport.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com