TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Coroczny cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour dobiegł końca. Wydarzenia miały miejsce kolejno w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie, a frekwencja wyniosła tym razem ponad 200 uczestników.
reklama
Wraz z aprecjacją sprzedaży w kanale on-line, która jest odnotowywana przez biura podróży każdego roku, organizatorzy przedstawili słuchaczom możliwości jakie daje Merigo by zorganizować swój biznes w Internecie w sposób profesjonalny. Z oferty Merigo mogą korzystać różnorodne podmioty gospodarcze związane z sektorem turystycznym, zatem na spotkaniach były obecne agencje turystyczne, touroperatorzy, firmy TMC i MICE, a także biura turystyki przyjazdowej.
Firma przedstawiła przede wszystkim rozwiązanie jakim jest platforma B2B, w której znaleźć można 11 produktów i rezerwować je w czasie rzeczywistym, a także model whitelable - formę sprzedaży dedykowaną dla firm TMC do obsługi podróży służbowych firm i Interface B2C - czyli afiliację hotelową integrowaną ze stroną internetową biura podróży. Najbardziej zaawansowanym model współpracy jest możliwość integracji Api XML, dzięki czemu biura podróży mogą stworzyć własny portal rezerwacyjny.
Dodatkowo przez PLL LOT zostały przedstawione możliwości organizacji podróży lotniczych, gdzie przewoźnik zaprezentował obecną, jak i planowaną siatkę połączeń, programy lojalnościowe, a także obecną flotę oraz ofertę produktów naziemnych i pokładowych.
Wszyscy uczestnicy Merigo Meeting Tour wzięli udział w konkursie, a zwycięzcy zostali wyłonieni na ostatnim spotkaniu w Krakowie. Nagrodą główną był bilet lotniczy do Japonii, natomiast nagrodami dodatkowymi weekendy w miastach europejskich.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami