TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc przedstawiła nową markę Tribute Portfolio, która stanowi dziesiąty brand sieci i drugi wśród hoteli niezależnych.
reklama
Hotele marki Tribute Portfolio to niezależne obiekty i kurorty działające w segmencie hoteli czterogwiazdkowych i o podwyższonym standardzie. Nowa marka będzie uzupełnieniem oferty obiektów The Luxury Collection. Marka zadebiutowała przedstawiając swój pierwszy hotel - ikonę Royal Palm South Beach Miami.
Otwarcia kolejnych hoteli planowane są w Asheville w Karolinie Północnej, Nashville, Tennessee, Savannah, Georgii oraz Charleston w Południowej Karolinie.
"Wierzymy, że Starwood ze swoją renomą w zakresie innowacyjności, designu oraz globalnego portfolio hoteli z segmentu premium wraz z nową marką Tribute Portfolio będzie interesującym rozwiązaniem dla właścicieli hoteli wyjątkowych, którzy będą chcieli zachować ich niezależny charakter, czerpiąc jednocześnie korzyści z potężnych kanałów dystrybucji Starwooda, programów lojalnościowych i sprzedażowych" - powiedział Adam Aron, prezes sieci Starwood Hotels & Resorts. "Nasza misja dotycząca Tribute Portfolio jest bardzo prosta: zaprezentować wspaniałe hotele w ciekawych lokalizacjach naszym lojalnym gościom uczestniczącym w programie SPG, którzy stanowią ponad połowę wszystkich gości sieci Starwood" - dodaje.
Adam Aron powiedział, że celem sieci Starwood jest zarządzać 100 hoteli i kurortów Tribute Portfolio w ciągu następnych pięciu lat. Początkowo sieć będzie koncentrować się na rozwoju nowej marki w Ameryce Północnej i Europie, a podróżni mogą spodziewać się hoteli Tribute Portfolio na światowych rynkach już w ciągu pierwszego roku.
"Prawie 50% ekskluzywnych hoteli w USA jest niezależnych, a 60% obiektów czterogwiazdkowych na całym świecie nie jest powiązanych z żadną marką. To zapewnia sieci Starwood wachlarz możliwości rozwoju Tribute Portfolio" - powiedział Dave Marr, wiceprezes ds. warek na Amerykę Północną i szef marki Tribute Portfolio na świat. "Podczas licznych rozmów z właścicielami hoteli niezależnych podkreślali oni, że bardzo chętnie nawiązaliby współpracę z naszą siecią w celu poprawienia wyników swoich obiektów. Szczególnie interesujące są dla nich korzyści wynikające z siły programu lojalnościowego SPG, bazy naszych obecnych klientów oraz elastyczności i minimalne wymagania dotyczące standardów nowej marki" - dodał.
Hotele Tribute Portfolio będą zlokalizowane w destynacjach, do których członkowie programu SPG często podróżują, a w których Starwood do tej pory nie był obecny.
Według ostatnich badań przeprowadzonych wśród posiadaczy kart SPG, 89% stwierdziło, że są zainteresowani pobytem w niezależnych hotelach, szczególnie w przypadku podróży w celach wypoczynkowych.
CzÅ‚onkowie SPG zidentyfikowali listÄ™ hoteli w Ameryce Północnej, w których chcieliby siÄ™ zatrzymać. Lista zawiera kurorty na Florydzie i Karaibach a także lokalizacje w Kalifornii, Las Vegas, czy w Savannah, Georgii i Charleston w PoÅ‚udniowej Karolinie. ListÄ™ najbardziej poszukiwanych destynacji dopeÅ‚niajÄ… narciarskie kurorty w Alpach, afrykaÅ„skie safari, kurorty Azji PoÅ‚udniowej i Europie - zwÅ‚aszcza w krajach skandynawskich. Popyt roÅ›nie również na lokalizacje w Ameryce PoÅ‚udniowej, na czele z Rio de Janeiro, São Paulo i Buenos Aires, a także w Azji, a w szczególnoÅ›ci w Tokio, Hong Kongu i Singapurze.
Debiutancki hotel marki Tribute Portfolio, Royal Palm South Beach Miami, oferuje bezpośredni dostęp do słynnej plaży South Beach, jest usytuowany przy Collins Avenue, kilka kroków od Ocean Drive i dzielnicy luksusowych sklepów i rozrywki. Jest własnością Chesapeake Lodging Trust. Obiekt został niedawno odrestaurowany przez Lauren Rottet z Rottet Studio. Hotel pochodzi z 1939 roku i dysponuje 393 pokojami, w tym ponad 100 apartamentami, dwoma basenami, siłownią i powierzchnią konferencyjną.
Tribute Portfolio zapowiada wkrótce otwarcie kolejnych czterech obiektów. W Asheville w Karolinie Północnej, w znanym budynku Banku BB&T, gdzie w 2017 roku powstanie Vandré Nouveau Hotel. Obiekt bÄ™dzie oferować 150 pokoi i apartamentów, restauracjÄ™, bar oraz sale konferencyjne.
W 2016 roku w portfolio zadebiutuje historyczny Hotel Noel Place w dzielnicy Printers Alley w Nashville, w stanie Tennessee. Hotel oferować będzie 166 pokoi i apartamentów, restaurację oraz bar na dachu. W 2016 roku otwarty zostanie również, nowo wybudowany hotel w Savannah w stanie Georgia. W 2017 natomiast nastąpi otwarcie hotelu w Charleston w Południowej Karolinie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami