TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-03-14 - Interferie podsumowuje rok 2015

Interferie S.A. zakończyła rok 2015 ze bardzo dobrym wynikiem finansowym. To zasługa nie tylko wysokiego poziomu świadczonych usług i zaufania gości, ale także efektywnego modelu biznesowego.

reklama


Rok 2015 okazaÅ‚ siÄ™ dla Spółki rekordowy pod wzglÄ™dem wypracowanego zysku, przynoszÄ…c o ponad 5 mln zÅ‚ wiÄ™ksze przychody ze sprzedaży niż w 2014 r. Zysk doszedÅ‚ do poziomu 5 669 tys. zÅ‚, a zysk jednostkowy osiÄ…gnÄ…Å‚ 4 932 tys. zÅ‚. Spółka Interferie może siÄ™ również pochwalić wysokÄ… frekwencjÄ… w swoich oÅ›rodkach, która wyniosÅ‚a Å›rednio 70 proc. (w 2014 r. 63 proc). Wskaźnik ADR wzrósÅ‚ w porównaniu do roku ubiegÅ‚ego z 204 zÅ‚ do 209 zÅ‚. Ponadto, wyższy od ubiegÅ‚orocznego jest również wskaźnik RevPar, który w 2014 r. ksztaÅ‚towaÅ‚ siÄ™ na poziomie 128 zÅ‚, zaÅ› obecnie siÄ™ga już 145 zÅ‚.

"Wypracowany przez nas model biznesowy okazał się skuteczny w relacjach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. W efekcie możemy pochwalić się rekordową wielkością sprzedaży, jednocześnie utrzymując wysoki stan wszystkich wskaźników ekonomicznych oraz wskaźników charakterystycznych dla branży turystycznej. Aktywne podejście marketingowe i liczne nowe inicjatywy sprzedażowe wpłynęły na rentowność, a także przyniosły pozytywny skutek w postaci znaczącej liczby nowych klientów" - mówi Jan Koman, prezes zarządu Interferie S.A.

Interferie wchodzi aktualnie w dynamiczny okres realizacji strategii rozwoju. Spółka pracuje nad stworzeniem w polskich kurortach sieci hoteli o standardzie trzech i czterech gwiazdek o profilach Medical Spa i Family Medical Spa, a także znacznie rozbudowuje bazę noclegową. Stosowne umowy dotyczące finansowania tych inwestycji zostały podpisane w marcu 2016 r.

"Nasze działania zmierzają do oferowania usług na coraz wyższym poziomie w celu utrzymania pozycji lidera usług hotelarskich i uzdrowiskowych w poszczególnych miejscowościach. Planujemy dalszą przebudowę i rozbudowę dotychczasowych obiektów z myślą o uspójnieniu standardu w każdym z nich. W związku z tym, że rynek hoteli wypoczynkowych jest rozdrobniony, możliwe jest również w przyszłości powiększanie sieci własnej poprzez akwizycję" - dodaje Jan Koman.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com