TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Interferie S.A. zakończyła rok 2015 ze bardzo dobrym wynikiem finansowym. To zasługa nie tylko wysokiego poziomu świadczonych usług i zaufania gości, ale także efektywnego modelu biznesowego.
reklama
Rok 2015 okazał się dla Spółki rekordowy pod względem wypracowanego zysku, przynosząc o ponad 5 mln zł większe przychody ze sprzedaży niż w 2014 r. Zysk doszedł do poziomu 5 669 tys. zł, a zysk jednostkowy osiągnął 4 932 tys. zł. Spółka Interferie może się również pochwalić wysoką frekwencją w swoich ośrodkach, która wyniosła średnio 70 proc. (w 2014 r. 63 proc). Wskaźnik ADR wzrósł w porównaniu do roku ubiegłego z 204 zł do 209 zł. Ponadto, wyższy od ubiegłorocznego jest również wskaźnik RevPar, który w 2014 r. kształtował się na poziomie 128 zł, zaś obecnie sięga już 145 zł.
"Wypracowany przez nas model biznesowy okazał się skuteczny w relacjach z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. W efekcie możemy pochwalić się rekordową wielkością sprzedaży, jednocześnie utrzymując wysoki stan wszystkich wskaźników ekonomicznych oraz wskaźników charakterystycznych dla branży turystycznej. Aktywne podejście marketingowe i liczne nowe inicjatywy sprzedażowe wpłynęły na rentowność, a także przyniosły pozytywny skutek w postaci znaczącej liczby nowych klientów" - mówi Jan Koman, prezes zarządu Interferie S.A.
Interferie wchodzi aktualnie w dynamiczny okres realizacji strategii rozwoju. Spółka pracuje nad stworzeniem w polskich kurortach sieci hoteli o standardzie trzech i czterech gwiazdek o profilach Medical Spa i Family Medical Spa, a także znacznie rozbudowuje bazę noclegową. Stosowne umowy dotyczące finansowania tych inwestycji zostały podpisane w marcu 2016 r.
"Nasze działania zmierzają do oferowania usług na coraz wyższym poziomie w celu utrzymania pozycji lidera usług hotelarskich i uzdrowiskowych w poszczególnych miejscowościach. Planujemy dalszą przebudowę i rozbudowę dotychczasowych obiektów z myślą o uspójnieniu standardu w każdym z nich. W związku z tym, że rynek hoteli wypoczynkowych jest rozdrobniony, możliwe jest również w przyszłości powiększanie sieci własnej poprzez akwizycję" - dodaje Jan Koman.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami