TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Irlandzki przewoźnik poinformował o wprowadzeniu nowej usługi "Rate my flight"
reklama
Funkcja oceny lotu "Rate My Flight" daje pasażerom możliwość oceny poszczególnych obszarów jak ogólne wrażenie z lotu, wejście na pokład, uprzejmość załogi, jakość serwisu na pokładzie, czy też wybór posiłków oraz napojów; w skali od 1 do 5, przy czy 1 to wynik bardzo słaby, a 5 bardzo dobry.
Usługa jest w tej chwili dostępna w języku polskim, angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim oraz włoskim poprzez aplikację mobilną Ryanair, którą pobrać można poprzez iTunes lub Google Play stores.
"Usługa oceny lotu "Rate My Flight" jest jedną z naszych ostatnich inicjatyw powstałych w ramach 3. roku realizacji programu " Always Getting Better". Usługa pozwala na ocenę lotu w czasie rzeczywistym poprzez aplikacją mobilną Ryanaira. Z niecierpliwością czekamy na Państwa oceny, które pomogą nam udoskonalać wszystkie elementy obsługi klienta w Ryanair. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z usługi oceny lotu proszeni są o pobranie aplikacji i wypełnienie krótkiego kwestionariusza zaraz po wylądowaniu" - mówi Robin Kiely z Ryanaira.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami