TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-12-24 - Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie

Według dostępnych danych, w ostatnich trzech kwartałach 2015 roku spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych.

reklama


Na podstawie analizy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najbardziej popularnym pismem podróżniczym okazał się "National Geographic Polska". W okresie od I do III kw. sprzedano 33 381 egzemplarzy - jest to liczba o ponad 16% mniejsza w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Drugim najbardziej popularnym pismem okazał się miesięcznik "NG Traveler", sprzedano 22 121 egzemplarzy - o blisko 10% mniej, niż w roku ubiegłym.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik "Podróże" - jego sprzedaż ukształtowała się na poziomie 9 626 egzemplarzy - spadek w skali roku wyniósł prawie 2,6%.

Czwarte miejsce zajął miesięcznik "Voyage" ze sprzedażą 5429 egz. - to wynik o ponad 31 % słabszy niż w roku ubiegłym.

Dane ilustruje tabela poniżej:






Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com