TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-03-24 - DZT promuje atrakcje znad Odry i Nysy Łużyckiej

Niemiecka Centrala Turystyki poinformowała o rozpoczęciu nowej kampanii banerowej oraz google adwords.

reklama


Ponad 40 000 osób ma odwiedzić stronę internetową www.germany.travel/odra i dowiedzieć się o atrakcjach turystycznych po obu stronach
Odry i Nysy Łużyckiej.

Dedykowana strona internetowa powstała dzięki współpracy w ramach projektu "Partnerstwo Odry", która trwa od 2009 r. Co roku Niemiecka Centrala Turystyki i Polska Organizacja Turystyczna podpisują marketingowy Plan Roboczy. W jego ramach w końcu ubiegłego roku znacząco zmieniono treści na stronie i w tym roku rozpoczęto akcję promocyjną.

Odwiedzający stronę internetową dowiedzą się o atrakcjach turystycznych podzielonych na kategorie "Kultura", "Natura" oraz "Aktywnie", które
znajdują się w 4 niemieckich krajach związkowych (Meklemburgia-Pomorze Przednie, Brandenburgia, Berlin, Saksonia) oraz w 4 polskich województwach
(Zachodniopomorskie, Wielkopolskie, Lubuskie i Dolnośląskie).

Obchody 25. rocznicy podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy zainspirowały nas do przeprowadzenia tej kampanii. Zachęcamy Polaków do odwiedzenia i poznania swoich sąsiadów. Pomagamy także zaplanować urlop tak, by zwiedzić miejsca po obu stronach granicy - przekonuje Tomasz Pędzik, dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce.

Polscy turyści wykupili w Niemczech w ubiegłym roku ponad 2,5 mln noclegów, z czego blisko 28% przypada na regiony przygraniczne. Polacy są obecnie najważniejszym rynkiem zagranicznym w Brandenburgii oraz znajdują się w pierwszej piątce najważniejszych rynków Meklemburgii-Pomorza Przedniego i Saksonii. Najwięcej noclegów Polaków wśród landów Partnerstwa Odry notuje Berlin (ponad 300 000 noclegów rocznie).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com