TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-03-01 - Visit London i Wizz Air rozpoczeły promocje Londynu w Polsce

Visit London i Wizz Air rozpoczęły kampanię marketingową mającą na celu zachęcenie Polaków do wizyty w Londynie. Próbują skusić potencjalnych klientów widokiem "klejnotów" Tutenchamona, wzięciem udziału w obchodach dnia Św. Patryka, albo kibicowaniem drużynom Cambridge i Oxford w regatach wioślarskich, która jest jedną z najciekawszych corocznych londyńskich imprez sportowych.

reklama


Kampania ma potrwać do końca tego miesiąca, a jej zasięg przewidziany jest na prasę drukowaną, portale internetowe, a także nośniki zewnętrzne. Wzrost liczby odwiedzających Londyn Polaków (o 18 proc. w roku 2008) stał się powodem zainicjowania tejże kampanii.

W roku 2006 ponad milion Polaków postanowiło odwiedzić Londyn, co daje nam obecnie 9 miejsce pośród wszystkich nacji tam podróżujących. Do roku 2012 Polska ma szansę awansowana miejsce 5.

Jak mówi Natasa Kázmér, Dyrektor ds. Komunicji i Public Affairs w Wizz Air, dziÄ™ki rozpoczÄ™ciu wspólnego projektu z Visit London, Londyn zostanie przedstawiony Polakom pod zupeÅ‚nie innym kÄ…tem, nie tym zwiÄ…zanym z podjÄ™ciem tam pracy. Wyraża także nadzieje, że liczba odwiedzajÄ…cych to miasto bÄ™dzie dynamicznie rosÅ‚a.

Coraz liczniejsza grupa Polaków podróżujących do Londynu powoduje, że jest staje się ona ważną docelowo. Ten właśnie fakt jest powodem, że to właśnie do nich skierowana jest pierwsza kampania reklamowa w Polsce. Jak powiedziała Martine Ainsworth-Wells, Dyrektor Marketingu w Visit Londyn, zmieniające się globalne tredny w turystyce powodują, że rynek polski jest wyjątkowo istotny dla londyńskiej gospodarki turystycznej.

Samoloty Wizz Air startują z Katowic, Wrocławia, Poznania, Warszawy oraz Gdańska do trzech londyńskich lotnisk: Stansted, Luton, Gatwick. Visit London i Wizz Air jeszcze w tym roku planują rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com