TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-09-15 - Rusza kampania promująca region Serfaus-Fiss-Ladis

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.

reklama


W obecnej kampanii promocyjnej dla regionu Serfaus-Fiss-Ladis Biuro Podróży Reklamy zajmie się częścią online’ową. Agencja stworzyła kreacje, zaplanowała również kanały komunikacji digital.

"Region Serfaus-Fiss-Ladis położony jest w Tyrolu, wśród alpejskich krajobrazów i należy do najbardziej nasłonecznionych obszarów w Austrii. W zimie do dyspozycji jest tutaj 212 km tras narciarskich sięgających do wysokości 2820 m n.p.m. Pokrywa śnieżna utrzymuje się tu do późnej wiosny. Oprócz tego, że region posiada doskonałą, supernowoczesną infrastrukturę narciarską jest też znany jako miejsce idealne do wypoczynku z dziećmi. Wiele różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, nieszablonowe atrakcje, liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, nawet najmniejszymi, czynią region numerem jeden wśród rodzinnych destynacji narciarskich. Goście z Polski są szczególnie mile widziani - z myślą o nich region stworzył stronę internetową w j. polskim www.serfaus-fiss-ladis.at/pl" - opowiada Karolina Arendarska z biura austria.info. "Wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy ze względu na jej duże doświadczenie w planowaniu kampanii internetowych, a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasza kampania precyzyjnie dotrze do grupy docelowej, zwiększając zainteresowanie ofertą regionu"- dodaje Arendarska.

Kampania zostanie przeprowadzona podczas sezonu zimowego w terminie od września do grudnia 2016 i będzie koncentrowała się na ekspozycji regionu narciarskiego. Skierowana będzie przede wszystkim do rodzin zainteresowanych wypoczynkiem zimowym, połączonym z uprawianiem narciarstwa w austriackich Alpach. W kampanii wykorzystane zostaną narzędzia takie jak: działania w blogosferze (opierająca się na współpracy z 7 blogerami) oraz reklama w serwisie YouTube. Ukłonem w stronę polskich gości jest strona internetowa, przygotowana w j. polskim, regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe treści. Internauci znajdą tam wiele ciekawych informacji na temat oferty regionu, a także garść praktycznych wskazówek urlopowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com