TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-08-10 - AccorHotels nawiązał współpracę z firmą oferującą wynajem samochodów

AccorHotels pozyskał nowego partnera w zakresie wynajmu samochodów. Co zyskają członkowie Le Club AccorHotels na całym świecie?

reklama


Le Club Accorhotels to program lojalnościowy Grupy AccorHotels dla gości Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, Novotel Suites, ibis, ibis Styles, Adagio i Thalassa Sea & Spa. Swoim ponad 25 milionom użytkowników oferuje wiele korzyści i zindywidualizowane usługi na każdym etapie podróży. Ponadto, członkowie klubu z Europy, Azji, Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Kanady od teraz będą mogli korzystać
z usług Hertz, takich jak:

  • zniżki w wysokości 10% od cen detalicznych Hertz Classic na całym świecie, a także Hertz Green, Prestige, Family oraz pojazdów Fun Collection,
  • dodatkowy kierowca bez opłat,
  • nagroda 900 punktów za jeden dzień wynajmu dla członków Le Club AccorHotels, którzy zapiszą się do programu Hertz Gold Plus Rewards,
  • samochód wyższej klasy bez dodatkowych opłat dla członków Le Club AccorHotels, w zależności od statusu w programie lojalnościowym (Silver, Gold lub Platinum)
  • w sierpniu - pięć punktów klubu AccorHotels za każde wydane euro na wynajem auta w Hertz, w ofercie promocyjnej z okazji rozpoczęcia partnerstwa; po upływie tego czasu, członkowie będą otrzymywali 3 punkty za każde wydane euro
  • dostęp do usługi dostawy i odbioru (zgodnie z warunkami Hertz)
  • nagrody Hertz Gold Plus dopasowane do członków poziomu Silver, Gold i Platinum


  • "Współpraca z programem lojalnościowym Grupy AccorHotels to istotny krok do poszerzenia naszych działań na rynku globalnym" - powiedział Michel Taride, prezes grupy Hertz International. "Wiemy, że członkowie Le Club AccorHotels są bardzo wymagający, a my oferujemy im bezproblemowe i komfortowe wynajmowanie aut, niezależnie od zakątka świata, w który się wybiorą" - dodaje Michel Taride.

    "Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Hertz, która będzie oferować naszym użytkownikom dodatkowe, ekskluzywne korzyści. Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem doświadczeń, wynikających z członkostwa w Le Club AccorHotels, po to, by zyskać uznanie gości" - powiedział dyrektor ds. obsługi klienta w AccorHotels, Emanuel Baudard.



    Wróć do strony głównej


    Pełna wersja

    © 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Kontakt z nami

    stat24.com