TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-09-06 - "Kielce to Polski serce"

To hasło zwyciężyło w konkursie ogłoszonym przez kieleckich urzędników na slogan reklamujący Kielce. Urzędnicy rozważają także kilka innych propozycji.

reklama


Hasło musi ładnie brzmieć, być związane z położeniem miasta, powinno zapadać w pamięć i intrygować. Inne slogany które są brane pod uwag to "Kielce dobre miejsce", "Kielce miasto w koronie" czy "Kielce siedem kilometrów od Raju".

Będzie to najważniejszy element strategii promocyjnej Kielc. Miasto poszukuje sloganu tak trafnego jak poznańskie ("Poznań wart poznania") czy gdańskie (Gdańsk morze możliwości"). W kwestii ostatecznego wyboru władze zamierzają skonsultować się mieszkańcami.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com