TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-04-01 - Tripsta i airtickets łączą siły i tworzą biuro podróży

Dzisiaj, 1 kwietnia 2015 roku dwa internetowe biura podróży Tripsta i airtickets® ogÅ‚osiÅ‚y fuzjÄ™.

reklama


PoÅ‚Ä…czenie to stanowi znaczÄ…cÄ… zamianÄ™ internetowych biur podróży. Fuzja Tripsta i airtickets® powoduje także, że powstaÅ‚a w ten sposób firma staje siÄ™ najwiÄ™kszym internetowym biurem podróży w PoÅ‚udniowo-Wschodniej Europie i jednoczeÅ›nie znajduje siÄ™ wÅ›ród piÄ™ciu najwiÄ™kszych w Europie.

Kierując się coraz większym rozdrobnieniem europejskiego rynku internetowych biur podróży, fuzja ta jest odpowiedzią na zaistniałą sytuację, a co za tym idzie konsolidacją technologii i bazy klientów tych dwóch liczących się firm, które razem prezentują jeszcze bardziej zaawansowaną i szeroko zakrojoną ofertę przewozową. Powstanie nowej spółki jest również istotne dla Grecji, gdyż w ten sposób stała się największą firmą e-commerce w kraju.

Przewiduje siÄ™, że nowa spółka osiÄ…gnie sprzedaż przekraczajÄ…cÄ… 500 milionów euro. Tylko w marcu Å‚Ä…cznie obie strony internetowe firm odwiedzono 4 749 407 razy, dokonano 168 120 rezerwacji i sprzedano 206 776 biletów. Fuzja umożliwi Tripsta oraz airtickets® rozszerzenie obecnego grona klientów o nowe europejskie rynki.

W ramach poÅ‚Ä…czenia, zarówno Tripsta, jak i airtickets® bÄ™dÄ… nadal dziaÅ‚ać na obecnych rynkach pod dotychczasowymi markami z nowym CEO, Philippem Brinkmanem i Prezesem ZarzÄ…du airtickets® Dimitrisem Kontogeorgosem na czele. Ich zadaniem jest ciÄ…gÅ‚e dostarczanie klientom wartoÅ›ciowej oferty oraz zarzÄ…dzanie zespoÅ‚em, który ma zapewnić dalszy rozwój Tripsty w Europie i na Å›wiecie. PoÅ‚Ä…czone firmy bÄ™dÄ… miaÅ‚y swoje siedziby w Grecji, Polsce, Rosji, Rumunii, Turcji i Brazylii.

"Zarówno ja, jak i Dimitris Kontogeorgos jesteśmy niezwykle podekscytowani nie tylko nowym rozdziałem jakim dla naszych firm jest ich fuzja, ale również możliwościami jakie daje nam wielka, globalna scena. Tripsta nadal będzie kontynuować strategię, której celem jest oferowanie Klientom najbardziej innowacyjnych i wygodnych rozwiązań dotyczących podróżowania. Jesteśmy przekonani, że fuzja jeszcze bardziej wzmocni nasze możliwości w tym zakresie. Europejski rynek internetowych biur podróży jest bardzo rozdrobniony. My natomiast uważamy, że właśnie taka konsolidacja jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu w przyszłości. Dlatego też w przyszłości będziemy podejmować więcej takich działań." - skomentował Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.

"Ekonomiczne przesÅ‚anki wynikajÄ…ce ze współdziaÅ‚ania naszych firm byÅ‚y wyraźnym argumentem przemawiajÄ…cym za fuzjÄ…. Razem bÄ™dziemy zdecydowanie silniejsi, co oznacza, że możemy rozpocząć inwestycje technologiczne na zdecydowanie wiÄ™kszÄ… skalÄ™, które sÄ… ważne dla naszych klientów." - powiedziaÅ‚ Dimitris Kontogeorgos, CEO airtickets®.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com