TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-03-18 - LHG i Jin Jiang International - plany rozwoju na 2016 rok

Po obfitującym w ważne wydarzenia roku 2015, Louvre Hotels Group i Jin Jiang International, przedstawili plan rozwoju grupy hotelowej w 2016, kładąc naciskna zwiększenie obecności międzynarodowej, przede wszystkim poprzez marki: Campanile i Golden Tulip.

reklama


Z mocnym poparciem nowego udziałowca, linią kredytową udzieloną przez chiński bank ICBC i uprzywilejowanym dostępem do 109 milionów chińskich turystów na całym świecie, LHG planuje w 2016 roku być obecna na 10 nowych rynkach w Afryce, na Bliskim Wschodzie, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji.

Rok 2016 będzie również rokiem jej rozległej ofensywy na rynku luksusowych hoteli z kilkoma otwarciami hoteli Golden Tulip: w Euromed, samym sercu biznesowej dzielnicy Marsylii, w Kenii, Doha i w Seulu. Jednocześnie marka Golden Tulip zostanie całkowicie repozycjonowana, aby stać się światowym liderem na rynku luksusowych podróży służbowych.

Marka Campanile rozwinie nowe działania w Chinach, gdzie jej innowacyjna koncepcja wzbudziła entuzjazm Jin Jiang International oraz lokalnych klientów. W ciągu najbliższych pięciu lat grupa planuje otworzyć tam 500 nowych hoteli Campanile, zmieniając tym samym postrzeganie
segmentu budżetowego przez chińskiego klienta. Na wszystkich rynkach marka Campanile zaproponuje także różne wersje jej słynnego "Comptoirs", samoobsługowego baru restauracyjnego, opartego na dobrej jakości produktach sezonowych i przepisach stworzonych przez szefa kuchni, Philippe Renard.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com