TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.
reklama
Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej.
"Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami" - powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales.
"Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy" - dodała Dowling.
Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami