TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-10-08 - Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje

Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji.

reklama


Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western. W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej.

"Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami" - powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales.

"Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy" - dodała Dowling.

Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:



"Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym" - powiedział Greg Adams, vice president of business technology and eCommerce.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com