TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-07-15 - Porównywarka ofert hotelowych rozpoczyna kampanię reklamową

Wyszukiwarka i porównywarka ofert hotelowych - HotelsCombined.pl zwiększa aktywność swoich działań na terenie Polski.

reklama


Serwis zapowiedział rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej. Spoty reklamowe wyemitowane zostaną na kanałach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w wybranych kanałach tematycznych.

"HotelsCombined odnotowuje z roku na rok większe zainteresowanie na rynku polskim. Polacy coraz częściej korzystają z narzędzi online do planowania podróży i doceniają HotelsCombined. Konsekwencją lokalizacji i optymalizacji serwisu dla użytkownika z rynku polskiego jest zintensyfikowanie działań marketingowych i budowanie wizerunku marki w Polsce" - mówi Łukasz Michta, Manager HotelsCombined na Europę Środkową i kraje bałtyckie.

Serwis wyemituje 15s spot "MaxZilla", z Max-me, który jest symbolem strony internetowej oraz ma kojarzyć się z wypoczynkiem i dobrym snem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com