TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-01-28 - Nowy projekt na rynku turystycznym

Na rynku turystycznym pojawiła się nowa inicjatywa. Bloceania to zespół, specjalizujący się w marketingu turystycznym, stworzony przez twórców najpopularniejszych polskich blogów podróżniczych.

reklama


Z założenia założycieli, nowy projekt ma pomagać regionom, miastom czy innym podmiotom działającym w turystyce, zaistnieć i dotrzeć do młodego grona czytelników blogów podróżniczych oraz social mediów. Twórcy Bloceanii na co dzień zajmują się marketingiem w internecie, social mediami, tworzeniem treści podróżniczych, nowymi mediami, dziennikarstwem, grafiką, fotografią. Postanowili połączyć swoje umiejętności, by realizować wspólnie najciekawsze kampanie a także chcą być "hubem" pomysłów i szans dla innych blogerów i twórców internetowych.

Cała nasza piątka to znani, doświadczeni blogerzy. Każde z nas brało już udział w fajnych kampaniach, wiemy więc, co w branży działa, a co nie, co czytelnicy lubią, a czego nie lubią. Jesteśmy też częścią większej społeczności: w polskim internecie wisi ponad 300 wartościowych blogów podróżniczych, a każdy reprezentuje troszkę coś innego. My te blogi i tych blogerów znamy. A także ich vlogi, profile instagramowe czy kanały youtube. Wiemy, który twórca internetowy, w czym odnajdzie się i będzie pasował najlepiej: kto robi super prezentacje na targach, kto filmy, kto zdjęcia, kto dobrze pisze. Wydaje nam się, że łącząc siły i umiejętności - możemy zrobić coś ponad to. - przekonuje jeden z pomysłodawców projektu Andrzej Budnik.

To oczywiście nie jest pierwsza tego typu inicjatywa na świecie. Kilka najprężniej działających blogosfer podróżniczych, np australijska, angielska, amerykańska albo niemiecka urodziły podobne zespoły, które realizowały naprawdę udane kampanie - dodaje Budnik.

Zespół Bloceanii tworzą:



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com