TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
26 października 2015 roku sieć Focus Hotels wystartowała z najnowszą kampanią promocyjną pod hasłem "Cenowe łowy przed snem zimowym".
reklama
Podczas akcji klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej cenowo oferty - rezerwacji pokoju można dokonać od 89 złotych za dobę. W kampanii reklamowej występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został odświeżony - w procesie zmian uczestniczyli fani marki na portalu Facebook.
"Cenowe łowy przed snem zimowym" to najnowsza kampania taktyczna sieci Focus Hotels, która wystartowała 26 października 2015 roku i potrwa do 22 listopada 2015 roku. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 złotych w Chorzowie. Za dobę hotelową w Gdańsku oraz Łodzi klienci zapłacą 119 złotych. Pobyt w Szczecinie będzie można wykupić od 139 złotych. Natomiast doba w 4-gwiazdkowym hotelu w Inowrocławiu będzie dostępna od 149 złotych. We wszystkich przypadkach cena brutto dotyczy pokoju 1-osobowego, bez śniadania. Jednocześnie dzieci i młodzież do lat 18-stu zakwaterowane w pokoju z opiekunami, nocują gratis. Rezerwacji można dokonać za pomocą strony internetowej sieci oraz telefonicznie.
W kampanii reklamowej ponownie występuje rysunkowa postać niedźwiadka, którego wizerunek został jednak znacząco odświeżony. Z tej okazji marka Focus Hotels, przeprowadziła szeroką akcję promocyjną nowej maskotki na swoim profilu Facebook, podczas której rozdawała fanom darmowe vouchery pobytowe w ramach zmasowanej akcji konkursowej.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami