TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hotel Przyjazny Rodzinie przygotował pierwszą w Polsce kampanię edukacyjną, która ma na celu zwrócenie uwagi na "trudne" zachowania dzieci w hotelach. Kampania "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko" jest skierowana do rodziców z dziećmi w różnym wieku, którzy odwiedzają hotele z certyfikatami Hotel Przyjazny Rodzinie.
reklama
W hotelu zadowolenie gości jest najwyższą miarą sukcesu. Dlatego Hotel Przyjazny Rodzinie już od 2008 roku dba o wygodę, bezpieczeństwo i satysfakcję podróżujących rodzin z dziećmi, przeprowadzając niezależne audyty. "W przestrzeni publicznej, np. w hotelowej restauracji, każdy gość ma takie same prawa, bez względu na wiek. Niestety zdarza się, że w hotelach dochodzi do niezręcznych sytuacji takich jak krzyki, płacze, głośne rozmowy, bieganie między stolikami czy zaczepianie gości i obsługi. Podobnych "kłopotliwych" zachowań dzieci można zaobserwować w obiektach znacznie więcej" - mówi Violetta Hamerska, organizatorka przedsięwzięcia i przewodnicząca Kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie.
W ciągu 8 lat trwania konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie członkowie kapituły byli świadkami wielu niekomfortowych sytuacji zarówno dla obsługi, jak i dla gości. Pobyt w hotelu powinien być prawdziwie magicznym doświadczeniem. Dlatego właśnie w ramach kampanii HPR powstał nowy projekt edukacyjny: "Kulturalny rodzic - kulturalne dziecko", który ma pomóc w zrozumieniu hotelowego savoir-vivre`u rodzinom z dziećmi.
"Pokażemy, na co powinno się zwracać uwagę podczas pobytu w miejscach publicznych takich, jak recepcja, restauracje czy miejsca zabaw. Chcemy przede wszystkim zapoznać rodziców z zasadami panującymi w Hotelach Przyjaznych Rodzinie. Wszystko po to, żeby wszyscy goście czuli się w hotelach dla rodzin w 100 procentach komfortowo" - podkreśla Violetta Hamerska.
Hotele w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie są oceniane w następujących kategoriach:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami