TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-04-13 - Ryanair zadowolony z wyników

Linia lotnicza Ryanair opublikowała marcowe statystki.

reklama


Zgodnie z danymi ruch pasażerski wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów. Współczynnik wypełnienia miejsc wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%. Roczny ruch pasażerski wzrósł o 11% do 90,5 mln klientów.

"W marcu ruch pasażerski Ryanair wzrósł o 28% do 6,67 mln klientów, a współczynnik wypełnienia wzrósł o 10 punktów procentowych do 90%, za sprawą naszych najniższych cen, a także dzięki wdrażaniu programu ulepszania obsługi klienta "Always getting better" (AGB), który jest ogromnym sukcesem firmy i przewyższył nasze oczekiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom wskaźnik wypełnienia samolotów znacząco wzrósł przy zwiększonym oferowaniu w sezonie zimowym. Z nowymi połączeniami, zwiększoną czestotliwością lotów, ulepszonej obsłudze klienta oraz ofercie Business Plus Ryanair dostarcza znacznie więcej niż niskie ceny biletów na każdym rynku, na którym działamy. W 2015 roku klienci mogą spodziewać się dalszych udoskonaleń serwisu, jaki wprowadzimy w ramach naszego programu AGB, który zawiera nową stronę internetową oraz aplikację mobilną, nowe wnętrza kabiny, nowe mundury załogi pokładowej i nowe menu, obniżone opłaty lotniskowe, a także nowe funkcje cyfrowe takie jak: opcja "hold the fare" i funkcja porównywania cen oraz dostępność do obszernych informacji na temat destynacji do których latamy." - powiedział Kenny Jacobs, Dyrektor Marketingu (CMO) z linii lotniczej Ryanair.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com