TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
26 maja w Dubaju linie lotnicze Emirates rozpoczęły globalną kampanię "Be There". Głównymi bohaterami akcji promocyjnej prowadzonej za pośrednictwem internetu i portali społecznościowych jest grupa globtroterów Emirates, wybrana spośród pracowników przewoźnika.
reklama
Siedmioro bohaterów, wyłonionych spośród załogi Emirates w konkursie przypominającym talent show, będzie miało niepowtarzalną okazję, aby w czasie swojej podróży odkryć skarby kryjące się w wybranych miastach należących do obejmującej sześć kontynentów siatki połączeń przewoźnika. Zadaniem każdego z globtroterów będzie nagranie filmu dokumentującego podróż śladami swoich zamiłowań - od muzyki, kulinaria i modę po turystykę przygodową.
Emirates będzie współpracować z National Geographic Channel, wykorzystując zasięg kanału, a także publikować relacje z podróży za pośrednictwem własnej strony internetowej i profili w portalach społecznościowych.
"Kampania "Be There" stanowi przykład harmonijnej współpracy między dwiema globalnymi markami. Dzięki wyjątkowo barwnej narracji, National Geographic Channel zaprezentuje grupę osobowości pracujących dla Emirates, którzy mogą być inspiracją dla innych podróżników." - mówi Con Apostolopoulos, wiceprezes ds. reklamy i współpracy w Fox International Channels.
Podróż globtroterów będzie trwać od maja do listopada. W tym czasie zwiedzą łącznie niemal 40 miast.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami