TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-06-17 - Zakopane wśród wiodących miast turystycznych

Zakopane jako jedyny przedstawiciel polskiej turystyki zostało zaproszone do udziału w Międzynarodowym Forum Miast Turystycznych "T20", które odbędzie się w dniach 25-28 czerwca w chińskiej miejscowości Changbai Mountain, w prowincji Jilin. Ofertę regionu prezentować będzie Tymoteusz Mróz - prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane.

reklama


16 czerwca w Miejskiej Galerii Sztuki im. hr. Władysława Zamoyskiego odbyła się konferencja prasowa prezentująca szczegóły wyjazdu i pomysł na prezentacje oferty miasta na tym nowym rynku. Wzięli w niej udział: dyrektor Zakopiańskiego Centrum Kultury Beata Majcher, zastępca przewodniczącego Rady Miasta Maciej Wojak oraz prezes "Made in Zakopane" Tymoteusz Mróz i wiceprezes Jan Jarosiewicz. Wszyscy podkreślali, że promocja w Chinach będzie możliwa dzięki współpracy Lokalnej Organizacji Turystycznej z Miastem oraz przedsiębiorcami, a wyjazd jest szansą dotarcia z ofertą turystyczną nie tylko chiński rynek, ale także nawiązania współpracy z partnerami z różnych stron świata.

Do udziału w Szczycie zaproszeni zostali przedstawiciele wiodących miast turystycznych z krajów takich jak Stany Zjednoczone, Izrael, Austria, Litwa, Japonia, Francja, Wielka Brytania, Korea, Włochy, Szwajcaria, czy Argentyna. Reprezentując Polskę w tej grupie znalazło się także Zakopane, które zaprezentuje Tymoteusz Mróz, prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane.

"Przygotowując ofertę regionu i plan wyjazdu ściśle współpracujemy z Urzędem Miasta Zakopane, lokalnymi organizacjami i przedsiębiorcami, ale także Małopolską Organizacją Turystyczną oraz Polską Organizacją Turystyczną, ponieważ udział w forum ma charakter reprezentowania nie tylko regionu, ale naszego kraju" - mówi Tymoteusz Mróz "Zależy nam przede wszystkim na wypracowaniu trwałych relacji z przedstawicielami chińskiej turystyki, aby zainteresować ten rynek naszym regionem" - dodaje.

Oprócz prezentacji multimedialnej, która zostanie przeprowadzona podczas wydarzenia, w przygotowaniu są materiały, które mają pomóc w promocji miasta na tym rynku - folder promocyjny i pakiet informacyjny na pendrive z logo miasta. Organizacyjnie i merytorycznie w ich przygotowanie włączyło się Zakopiańskie Centrum Kultury.

"Nasz pomysł to przedstawienie Zakopanego - zimowej stolicy Polski, jako miejsca o niezwykle bogatej ofercie turystycznej, ale także jako doskonałej bazy wypadowej do odwiedzenia 5 europejskich stolic: Warszawy, Pragi, Bratysławy, Budapesztu i Wiednia. Musimy pamiętać, że Polska nie jest marką rozpoznawalną na tamtym rynku. Chińczycy podróżując w nasze strony chcą zobaczyć kawałek Europy, a Zakopane dzięki swojemu położeniu daje taką możliwość" - dodaje Mróz.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com