TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W dniach 3-4 grudnia 2016 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się II edycja Targów Grecka Panorama oraz Greek Food Week.
reklama
I edycja greckich targów zakończyła się sukcesem, dlatego agencja North Events zapowiada drugą odsłonę imprezy, która w tym roku zostanie połączona z Greek Food Week. Obie imprezy zostaną zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie i będą nie tylko promować turystykę, ale pozwolą bliżej poznać kulturę Grecji i spróbować greckich produktów.
Podpisane kilka dni temu porozumienie, między spółką North Events a Greckim Komitetem Narodowym UNESCO, umożliwi poszerzenie wiedzy o kraju i promowanie kulturalnego dziedzictwa - zarówno materialnego, jak i bogactw naturalnych. W ramach popularyzacji Grecji, jako miejsca wypoczynku i podróży, memorandum pozwali aktywnie współdziałać instytucjom, co wpłynie pozytywnie na przekaz informacji dotyczących turystyki, gastronomii i wydarzeń kulturalnych.
II edycja targów odbędzie się pod patronatem Ministerstwa Turystyki, Ambasady Grecji w Warszawie, Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej, Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorstw Turystycznych (SETE), Helleńskiej Izby Hotelarskiej (XEE), Helleńskiej Federacji Hotelarskiej (POX), Helleńskiego Stowarzyszenia Biur Podróży i Organizacji Turystycznych (HATTA), Polskiego Związku Organizatorów Turystyki oraz Stowarzyszenia Greckich Przedsiębiorców w Polsce "HERMES". Wsparcie największych touroperatorów, którzy zajmują się turystyką w Grecji, podobnie jak w przypadku I edycji targów w 2015 roku, będzie swoim zasięgiem obejmować aktywne promowanie sprzedaży na następne sezony turystyczne.
W tych samych dniach, co Grecka Panorama, na Stadionie PGE Narodowym odbędzie się I edycja Greek Food Week - wydarzenie prezentujące bogate tradycje kulinarne Grecji oraz produkty od lokalnych dostawców. To wydarzenie to nie tylko budowanie wizerunku, ale również podkreślenie jakości greckich wyrobów i możliwość prezentacji branży gastronomicznej w Polsce. Targi są okazją do przedstawienia nowych produktów i usług, dotarcia do potencjalnych nabywców oraz rozszerzenia współpracy przez zdobycie nowych klientów w wymienionym sektorze. Wartość greckiego eksportu do Polski w latach 2009-2014 przekroczyła kwotę 300 mln €, co stanowi rekordowy wzrost o 60%, przy czym eksportowane produkty to głównie świeże owoce, sery, ryby, wołowina, a także oliwa z oliwek.
Rejestracja uczestników obu imprez rozpoczęła się w kwietniu. Więcej informacji można uzyskać na stronach organizatorów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami