TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-08-14 - Lufthansa podpisuje umowÄ™ z Travelport

Firma Travelport poinformowała o podpisaniu przez Lufthansę umowy dotyczącej korzystania z Travelport Rich Content and Branding.

reklama


Travelport Rich Content and Branding umożliwia dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć dostępnych produktów i usług opcjonalnych, jak również ofert typu "następny produkt/wyższy przedział cenowy" w celu uwypuklenia konkretnych ofert i zachęcenia do zakupu dodatkowych usług.

"RozwiÄ…zanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia biurom podroży na caÅ‚ym Å›wiecie prezentowanie klientom naszych dodatkowych, spersonalizowanych ofert. DziÄ™ki współpracy z Travelport możemy udostÄ™pniać biurom podróży i klientom bardziej szczegółowe informacje na temat usÅ‚ug, biletów i usÅ‚ug dodatkowych Lufthansy. Z kolei jeÅ›li chodzi o wdrożenie przez nas europejskiej struktury cen biletów, klienci mogÄ… teraz wybrać dokÅ‚adnie takÄ… cenÄ™, jaka odpowiada ich oczekiwaniom, i zapÅ‚acić tylko za te usÅ‚ugi, z których faktycznie chcÄ… skorzystać" - powiedziaÅ‚ Jorg Hennemann, wiceprezes Lufthansy ds. automatyzacji sprzedaży oraz cen i dystrybucji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com