TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma Travelport poinformowała o podpisaniu przez Lufthansę umowy dotyczącej korzystania z Travelport Rich Content and Branding.
reklama
Travelport Rich Content and Branding umożliwia dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć dostępnych produktów i usług opcjonalnych, jak również ofert typu "następny produkt/wyższy przedział cenowy" w celu uwypuklenia konkretnych ofert i zachęcenia do zakupu dodatkowych usług.
"Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport umożliwia biurom podroży na całym świecie prezentowanie klientom naszych dodatkowych, spersonalizowanych ofert. Dzięki współpracy z Travelport możemy udostępniać biurom podróży i klientom bardziej szczegółowe informacje na temat usług, biletów i usług dodatkowych Lufthansy. Z kolei jeśli chodzi o wdrożenie przez nas europejskiej struktury cen biletów, klienci mogą teraz wybrać dokładnie taką cenę, jaka odpowiada ich oczekiwaniom, i zapłacić tylko za te usługi, z których faktycznie chcą skorzystać" - powiedział Jorg Hennemann, wiceprezes Lufthansy ds. automatyzacji sprzedaży oraz cen i dystrybucji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami