TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wspólny katalog Ecco Holiday i Ecco Travel na rok 2016 trafi w tym tygodniu do wybranych biur podróży.
reklama
"Zaprezentowaliśmy dwie marki w jednym katalogu z kilku powodów" - mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & pr manager Ecco Holiday. "Jak pokazują systemy rezerwacyjne, znaczna część naszych klientów skorzystała i z oferty Ecco Holiday, i z Ecco Travel. Wpływ na takie zachowanie konsumenta ma efekt domina wywołany zaufaniem do jednej z marek. Ma to zapewne również z wiązek z cenami, gdzie w ramach tego samego budżetu można na przykład spędzić tydzień na Teneryfie z Ecco Holiday lub zwiedzić Chiny z Ecco Travel. Zmieniła się także rola katalogu, który bardziej pełni rolę wizerunkową, niż sprzedażową. Obecnie stanowi on źródło inspiracji i jest zaproszeniem do odwiedzenia strony internetowej lub biura podróży" - dodaje.
Inauguracji katalogu towarzyszą promocje.Z tej okazji organizator przygotował promocyjne ceny, dodatkowe rabaty dla stałych klientów, bezpłatny parking, gwarancję stałej ceny, 50% rabatu na pośrednictwo wizowe i inne korzyści dla tych, którzy zarezerwują wyjazd do 31 stycznia.
Więcej szczegółów można uzyskać na stronach organizatora.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami