TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-07-11 - Kompania Piwowarska chce zacieśnić kontakt z restauratorami

Kompania Piwowarska poinformowała o stworzeniu platformy, która w założeniu jej twórców pozwoli spółce zacieśnić współpracę z właścicielami lokali gastronomicznych.

reklama


Jak przekonuje KP, działania mające na celu przyciągnięcie konsumentów do lokali są niezwykle istotne. Bo choć Polacy coraz chętniej spotykają się i jedzą "na mieście", a elementem tych spotkań jest także piwo, często dobierane do posiłku, to w mniejszych miastach oraz w dni powszednie ruch w punktach gastronomicznych bywa mniejszy.

Digitalizacja objęła bardzo wiele sfer naszego życia. Coraz wiÄ™cej aktywnoÅ›ci odbywa siÄ™ w sieci - nie tylko komunikacja ze znajomymi czy zakupy, ale także kwestie zwiÄ…zane z prowadzeniem dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, również gastronomicznej. UwzglÄ™dniajÄ…c obowiÄ…zujÄ…ce trendy i chcÄ…c wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów, stworzyliÅ›my Portal Gastro - mówi Piotr Smosarski, mÅ‚odszy kierownik ds. rozwoju klientów w Kompanii Piwowarskiej.

Powołując do życia Portal Gastro, Kompania Piwowarska postawiła sobie za cel zbudowanie platformy umożliwiającej komunikację i wymianę wiedzy pomiędzy aktywnymi uczestnikami rynku gastronomicznego oraz zacieśnienie współpracy z klientami.

Jak przekonuje Kompania Piwowarska, użytkownicy Portalu Gastro znajdą tam i merytoryczne wskazówki, i piwne ciekawostki. Dzięki umieszczonym na portalu informacjom będą mogli poszerzyć swoją wiedzę o piwie i biznesie gastronomicznym, a także uzyskać informacje o promocjach i aktualnościach komunikowanych przez Kompanię Piwowarską, jak również uzyskać wsparcie przy organizacji eventu w swoim lokalu. Restauratorzy będą mogli przeszkolić swój personel za pośrednictwem platformy e-szkoleniowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com