TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-05-29 - Nowa aplikacja dostępna w Travelport

Firma Travelport, poinformowała, że aplikacja Looking4app do rezerwowania miejsc parkingowych w portach lotniczych, jest dostępna dla biur podróży w Travelport Smartpoint, platformy do rezerwacji usług turystycznych.

reklama


Travel Parking Group (TPG) oferuje biurom podróży, liniom lotniczym i portom lotniczym systemy dystrybucji i systemy rezerwacji miejsc parkingowych. W ramach globalnej sieci dostawców TPG zapewnia wybór parkingów typu meet and greet oraz parkingów zarówno na terenie portów lotniczych, jak i poza nimi.

"Jest nam niezmiernie miło poinformować, że aplikacja Looking4app jest już dostępna w platformie Travelport Smartpoint. Dzięki niej biura podróży uzyskują dostęp do szerokiej oferty produktów parkingowych za pomocą jednego kliknięcia. Nasze produkty są bezpieczne i zatwierdzone. Zostały ocenione przez tysiące klientów. Aplikacja Looking4app firmy TPG pozwala biurom podróży zaoszczędzić czas, zwiększyć przychody oraz przywiązać do siebie klientów" — powiedział Martin Mansell, dyrektor ds. handlowych TPG.

Looking4app oferuje biurom podróży korzystającym z usług Travelport w pełni zintegrowane rozwiązanie do obsługi płatności za parkowanie w portach lotniczych. Rozwiązanie to rejestruje dane dotyczące lotu oraz rekordy PNR klientów, co przyspiesza i upraszcza proces rezerwacji, a jednocześnie zwiększa rentowność.

"Bardzo się cieszymy, że możemy zaoferować biurom podróży współpracującym z Travelport dostęp do produktów parkingowych firmy TPG. Dotychczas rezerwowanie miejsc parkingowych w portach lotniczych wymagało od biur podróży uruchamiania wielu systemów oraz logowania się na wielu różnych stronach w celu wyszukania najlepszej ceny. Był to czasochłonny proces. Dzięki aplikacji Looking4app firmy TPG zintegrowanej z Travelport Smartpoint, biura podróży mogą w prosty i szybki sposób wyszukiwać i oferować klientom miejsca parkingowe w portach lotniczych. Aplikacja Looking4app umożliwia biurom podróży zwiększenie ogólnego przychodu z danej podróży oraz zaoszczędzenie dużej ilości czasu dzięki automatycznemu dodawaniu miejsc parkingowych w portach lotniczych do dotychczasowych rezerwacji i systemów zaplecza" — powiedział Simon Ferguson, starszy dyrektor ds. handlowych w firmie Travelport.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com