TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-01-29 - Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie

Pasażerowie podróżujÄ…cy LufthansÄ… bÄ™dÄ… mogli rozpocząć podróż znacznie bardziej zrelaksowani - od teraz bÄ™dÄ… korzystać z automatycznej odprawy na wszystkie rejsy w Niemczech i po Europie.

reklama


Karta pokładowa na rejsy zarezerwowane do 24 godzin przed odlotem zostanie automatycznie wysłana do pasażera na 23 godziny przed startem podróży, bez konieczności ręcznej odprawy. Oszczędzi to czas i ułatwi przygotowania do podróży. Aby skorzystać z tej nowej usługi, klienci Lufthansy będą musieli jedynie zostawić swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD.

Chcesz zmienić miejsce lub anulować odprawÄ™? Chcesz aktywować elektroniczne oznaczenie bagażu w domu lub pobrać elektroniczne wersje czasopism? Wszystkie usÅ‚ugi, z których klienci mogli korzystać do tej port, sÄ… teraz również dostÄ™pne w ramach zautomatyzowanej procedury odprawy. UsÅ‚uga ta jest oferowaÅ‚a na rejsy w obrÄ™bie strefy Schengen, a także na podróż autobusem lub pociÄ…giem Lufthansa Express Rail and Bus. Automatyczna odprawa nie jest możliwa, gdy podróż obejmuje odcinki poza strefÄ… Schengen - w takich przypadkach pasażerowie bÄ™dÄ… musieli odprawić siÄ™ rÄ™cznie. Każdy, kto nie chce już korzystać z usÅ‚ugi, może dezaktywować opcjÄ™ w dowolnym momencie na swoim profilu Klienta. Klienci bez profilu Lufthansa iD lub Miles & More mogÄ… zarejestrować siÄ™ w celu skorzystania z automatycznej odprawy poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji. UsÅ‚uga bÄ™dzie wtedy ważna tylko dla tego konkretnego lotu.

W ubiegłym roku Lufthansa otrzymała nagrodę "IATA Fast Travel Platinum Award" za szeroki zakres możliwości samoobsługowych. IATA nagradza nią linie lotnicze, które oferują co najmniej 80% usług w zakresie odprawy, przyjęcia na pokład lub nadania bagażu w opcji samoobsługowej.

Lufthansa iD jest kluczem do spersonalizowanych podróży. Po szybkim i prostym procesie rejestracji, podróżujÄ…cy mogÄ… zalogować siÄ™ na laptopie, tablecie lub smart fonie za pomocÄ… swojego adres e-mail. NastÄ™pnie majÄ… oni możliwość zapisywania danych osobowych i preferencji (np. preferowanego miejsca, posiÅ‚ku czy lotniska) w swoim profilu i ich zmiany w dowolnym momencie. Przyspiesza to proces rezerwacji, ponieważ przechowywane informacje, takie jak imiÄ™ i nazwisko, dane kontaktowa lub dane dotyczÄ…ce pÅ‚atnoÅ›ci sÄ… automatycznie wypeÅ‚nianie podczas rezerwacji rejsu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com