TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2022-12-13 - Dlaczego warto otworzyć biuro podróży Wakacje.pl?
Podróżowanie przestało być dla Polaków dobrem luksusowym. Dziś jest coraz ważniejszą potrzebą do zaspokojenia. Nawet w kryzysowych czasach polscy turyści nie chcą rezygnować z wojaży, w związku z tym z roku na rok przybywa osób wyjeżdżających na wypoczynek i kupujących wycieczki w biurach podróży.
reklama
Polacy mają też coraz większe wymagania wobec wakacji: chcą odkrywać wciąż nowe miejsca i wypoczywać w bardziej luksusowych warunkach. Nawet widmo ewentualnej recesji nie studzi zapału - badania wykazują, że Polacy będą jeździć na krócej lub obniżą standard wypoczynku, ale wypoczynek będzie stanowił dla nich ważny aspekt. To czyni turystykę branżą bardzo perspektywiczną, z którą warto związać zawodową przyszłość. Dobrym rozwiązaniem jest prowadzenie biura podróży. Zamiast jednak rozwijać własny biznes - co jest procesem czasochłonnym i wymagającym, zwłaszcza na konkurencyjnym polskim rynku - korzystniej jest otworzyć biuro franczyzowe. Związanie się z podmiotem o ugruntowanej pozycji, dużym doświadczeniu i wyrobionej marce, takim jak Wakacje.pl, to gwarancja bezpiecznych i atrakcyjnych warunków rozwoju zawodowego.
Kim są Wakacje.pl?
Należące do holdingu Wirtualnej Polski Wakacje.pl to najstarsze - działające od 23 lat - i największe internetowe biuro agencyjne w Polsce. W ofercie agenta dostępne są pakiety od ponad stu polskich touroperatorów, w tym największych organizatorów działających na rynku.
To jednocześnie najbardziej rozbudowana w Polsce sieć biur stacjonarnych, obejmująca blisko trzysta biur franczyzowych, które pozostają pod stałą opieką managerów regionalnych - jako jedyna sieć agencyjna w kraju.
Wakacje.pl to wreszcie wielokrotnie nagradzana przez konsumentów i biznes firma, mająca najbardziej rozpoznawalny na rynku brand, m.in. dzięki ogólnopolskim kampaniom reklamowym. Osoby, które zdecydują się na współpracę z Wakacje.pl mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w obszarze sprzedaży, marketingu i administracji, które zapewnią im przewagę rynkową nad innymi podmiotami na rynku.
Co konkretnie oferują Wakacje.pl?
Przede wszystkim szansę na zaspokojenie potrzeb podróżniczych różnych grup klientów, poprzez możliwość sprzedaży ofert z bogatego i różnorodnego portfolio produktowego multiagenta: wycieczek, bonów turystycznych i produktów z unikalnej oferty Wakacje.pl.
To również dostęp do specjalistycznej wiedzy, wypracowanych przez lata standardów sprzedażowych oraz nowoczesnego systemu CRM, które z jednej strony zapewniają sprzedawcom merytoryczne wsparcie sprzedaży, z drugiej ułatwiają procesy zarządzania rezerwacjami i usprawniają kontakt z klientami. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca może liczyć na profesjonalne doradztwo i wsparcie opiekuna regionalnego, co jest dużą wygodą zarówno dla osób zdobywających pierwsze doświadczenia w turystyce, jak i tych, które mają w niej doświadczenie. Zarówno jednym, jak i drugim oferuje szeroki wachlarz szkoleń stacjonarnych i online owych, sprzedażowych i produktowych. Najlepsi sprzedawcy mogą liczyć na bezpłatne zagraniczne wyjazdy szkoleniowe.
W obszarze marketingu właściciel salonu franczyzowego zyskuje możliwość funkcjonowania pod znaną marką Wakacje.pl, co oznacza m.in. objęcie jego biura spójnym systemem identyfikacji wizualnej i kompleksową aranżacją lokalu zgodną z tą identyfikacją. Biura franczyzowe są też prezentowane na oficjalnej stronie Wakacje.pl. Prowadzone są też liczne działania mające na celu dotarcie do klientów zarówno poprzez komunikację ogólnopolską, jak i aspekty realizowane na lokalnych rynkach. Dużym atutem jest dostęp do narzędzi marketingowych, tj. udział w akcjach promocyjnych, które prowadzi i aktywnościach marketingowych touroperatorów, z którymi współpracuje. Wakacje.pl mogą też dofinansować lokalne akcje promocyjne realizowane przez samo biuro franczyzowe.
W obszarze administracyjnym Wakacje.pl pomagają w wyborze najlepszej lokalizacji dla franczyzobiorcy i wspierają go w wyposażeniu biura i zaopatrzeniu w materiały marketingowe. Właściciel biura franczyzowego ma zagwarantowaną pomoc w załatwieniu formalności związanych z udostępnieniem ofert touroperatorów, może też korzystać z umów podpisanych przez nas z różnymi podmiotami. Przez cały czas trwania umowy franczyzowej Wakacje.pl stosują zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych. Franczyzobiorca może liczyć na dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w sieci LUX MED i karty Multisport.
Czego Wakacje.pl oczekuje od partnerów biznesowych?
Pomocy w budowaniu na rynku marki Wakacje.pl jako lidera w sprzedaży oferty turystycznej oraz pracy z osobami mającymi silną motywację sprzedażową i ukierunkowanymi na osiąganie sukcesów; z osobami, które są otwarte na zmiany, aktywne, chcą się uczyć i doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe. To dlatego doświadczenie w obsłudze klienta jest mile widziane, choć nie jest warunkiem koniecznym. Łączna kwota inwestycji partnera to zaledwie 30 tys. zł. Przez cały okres współpracy Wakacje.pl nie pobiera żadnych innych opłat (np. za obsługę helpdesk, czy wsparcie marketingowe).
Preferowanymi są lokale znajdujące się w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego, np. w galerii handlowej, markecie lub przy ulicy handlowej, z dostępem do miejsc parkingowych. Lokal powinien mieć dużą witrynę i znajdować się na parterze z wejściem od ulicy. Minimalny rozmiar powierzchni sprzedażowej: 17 mkw., a w przypadku wysp w galeriach handlowych i marketach: 10 - 20 mkw., ze stałym łączem internetowym.
Dołącz już dziś!
Jeśli chcesz związać swoją zawodową przyszłość z turystyką i odpowiadają Cię warunki współpracy franczyzowej jakie oferujemy, już dziś skorzystaj z formularza zgłoszeniowego i dołącz do największego agenta turystycznego na polskim rynku, aby budować z nami markę Wakacje.pl!
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treci nieredakcyjne.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami