TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Po nawiązaniu współpracy pomiędzy obiema firmami, zintegrowano systemy sprzedaży biletów. Od 27 lutego tego roku, wchodząc na stronę PolskiBus.com zostaniemy przekierowani na adres FlixBus.pl
reklama
W połowie grudnia ubiegłego roku poinformowaliśmy o wycofaniu marki PolskiBus.com w artykule PolskiBus.com potwierdza wycofanie marki z polskiego rynku. Obie marki zakończyły pierwszy etap integracji. Od teraz pasażerowie Polskiego Busa będą mogli zakupić bilety wyłącznie na stronie FlixBus.pl.
Połączenie systemów zakupowych to jeden z ważniejszych etapów integracji, dzięki któremu pasażerowie w Polsce będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień, jakie oferuje FlixBus. Wszystkie bilety wcześniej zakupione na PolskiBus.com oczywiście zachowują ważność. Przez okres przejściowy, do wejścia letniego rozkładu FlixBusa, podczas odprawy będzie obowiązywać lista papierowa oraz bilety w postaci QR kodu - na telefonie lub wydrukowanym bilecie. Pierwszeństwo wejścia na pokład będą mieli pasażerowie z wykupioną rezerwacją miejsca. - skomentował Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska.
Połączenie marek zaowocowało dostosowaniem autokarów do standardów FlixBusa. Już 50 pojazdów zmieniło czerwone barwy, charakterystyczne dla Polskiego Busa, na zielone. Jak informuje przewoźnik, pasażerowie mają też większą przestrzeń na nogi.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami