TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-09-21 - Nowa kampania Lufthansy

Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.

reklama


Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.

CzęściÄ… kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania sÄ… bilety dla dwóch osób, które umożliwiÄ… żyjÄ…cym w rozÅ‚Ä…ce bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszÄ… opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjÄ™cie osoby, za którÄ… tÄ™skniÄ… wyjaÅ›niajÄ…c, dlaczego chcÄ… spotkać siÄ™ poÅ›rodku. ZdjÄ™cie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzÄ™dnymi miejsca leżącego w poÅ‚owie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. NagrodÄ… sÄ… dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania - pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na Å›wiecie z siatki poÅ‚Ä…czeÅ„ przewoźnika. Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujÄ…cy hasÅ‚o #MeetInTheMiddle.

Kampania realizowana bÄ™dzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawiÄ… siÄ™ reklamy na lotniskach oraz na Å›rodkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcjÄ™ kreatywnÄ… odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostaÅ‚o powierzone domowi mediowemu Mindshare.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com