TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-03-27 - Nietypowy sposób promocji sieci hoteli z myślą o małżeństwach

Na ciekawy pomysł promocji marki i jednocześnie dość kontrowersyjny wpadła jedna ze szwedzkich sieci hotelowych. Nietypowa oferta kierowana jest do młodych małżeństw.

reklama


Szwedzka sieć hoteli Countryside Hotels oferuje młodym małżeństwom, które chcą spędzić swój miesiąc miodowy w Szwecji gwarancję zwrotu gotówki, za pobyt w jednym z hoteli sieciówki. Kiedy? W przypadku rozpadu małżeństwa w ciągu jednego roku od pobytu w hotelu. Na ten nietypowy sposób promocji swojej sieci wpadli hotelarze ze Skandynawii.

Wiadomość o nietypowej promocji obiegła już media na całym świecie. Sieć Countryside Hotels posiada obiekty noclegowe na terenie całej Szwecji, w formie hoteli, willi czy obiektów spa, między innymi w Goteborgu, Sztokholmie, Malmo oraz wielu mniejszych miejscowościach.

Każdy potrzebuje trochę czasu na poprawienie relacji w związku i oderwanie się od rzeczywistości - powiedziała szwedzkim mediom Petra Fagrell Jansso, właścicielka jednego z hoteli.

Chętni, którzy chcą skorzystać z promocji przy tworzeniu rezerwacji muszą podać kod: relationsgaranti i w trakcie pobytu w hotelu mieszkać w jednym pokoju. Najtańszy nocleg kosztuje około 1000 koron(w przeliczeniu około 550 zł) za osobę za noc, dlatego promocja może przyciągnąć pary, które chętnie spędzą miesiąc miodowy w Szwecji i jednocześnie nie są pewne czy ich małżeństwo wypali. Para może odzyskać pieniądze za dwa dni pobytu w hotelu. Sieć Countryside Hotels ma jednak nadzieję, że pary będą się zbliżać do siebie podczas pobytu, zamiast ostatecznie brać rozwód.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com