TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-11-29 - FlixBus chce powiększyć ofertę o 50 proc.

FlixBus w pierwszym roku na polskim rynku, od stycznia do listopada przewiózł 4 mln pasażerów. Dyrektor zarządzający, Michał Leman poinformował o powiększeniu oferty o 50% w 2019 roku.

reklama


Łącznie od grudnia 2017 roku do tej pory FlixBus przewiózł 4 mln pasażerów, z czego 56% stanowiły kobiety, a 44% mężczyźni. Największą grupę stanowiły osoby w wieku 26-34 lata (31%). [...] Największą popularnością cieszyły się następujące kierunki: Polska - Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Rzeszów, Katowice, Łódź. Europa - Berlin, Praga, Budapeszt, Wiedeń, Brno, Ostrawa, Drezno. - czytamy w komunikacie. Dziś nasza siatka obejmuje ponad 120 miast, a zgłaszają się do nas też kolejne samorządy, które zabiegają o to, by włączyć do niej także ich miejscowości - dodaje Michał Leman.

Trwają prace i negocjacje w sprawie siatki połączeń na rok 2019 rok. Planuje się powiększyć siatkę o 50% uwzględniając nowe miasta i regiony. Przewoźnik jest w trakcie rozmów z nowymi partnerami, ich liczba ma wzrosnąć dwukrotnie. Co ciekawe w materiale podano: Już niebawem pasażerowie będą mogli także korzystać z systemu rozrywki pokładowej, który jest w fazie instalacji i programowania. Finalizowane są również prace nad wprowadzeniem możliwości zakupu biletów na pokładzie autobusu. Połączenia FlixBusa w 2018 r. realizowało 18 polskich firm autobusowych, dysponujących flotą ponad 160 autobusów i zatrudniających ponad 670 kierowców.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com