TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-04-26 - Wakacje.pl z nowym logo i identyfikacjÄ… wizualnÄ…

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Rebranding jest kolejnym elementem realizacji strategii firmy w kierunku Client First i ułatwienia wyborów wakacyjnych Polaków. Za koncept i wdrożenie odpowiada agencja BNA.

reklama


Nowe logo i identyfikacja wizualna z kompleksowym językiem piktogramów, ikonografii, nową paletą kolorystyczną, odświeżony branding audio i nowy claim ma być odpowiedzią na potrzebę wzmocnienia świadomości roli i możliwości, jakie dają Wakacje.pl w całym procesie wyboru wakacji przez tysiące Polaków.





Wakacje.pl sÄ… miejscem, gdzie dla setek tysiÄ™cy Polaków zaczynajÄ… siÄ™ wakacje. Towarzyszymy klientom na każdym etapie Å›cieżki zakupowej uÅ‚atwiajÄ…c wybór miejsca na urlop, zamieniajÄ…c nieefektywne poszukiwanie w gÄ…szczu możliwoÅ›ci na Å‚atwe i przyjemne porównanie ofert, zakoÅ„czone szybkim i bezpiecznym zakupem. Nasi Klienci mogÄ… z naszÄ… pomocÄ… planować wymarzony urlop kiedy chcÄ…, gdzie i jak chcÄ…, w peÅ‚ni bezobsÅ‚ugowo, ze wsparciem doradcy infolinii czy też w salonie stacjonarnym. Wizualna strona naszej marki musi korespondować z nowoczesnoÅ›ciÄ… i wygodÄ… procesów, które oferujemy - mówi Dariusz Górzny, Prezes ZarzÄ…du Wakacje.pl.

Nowe logo zachowuje peÅ‚nÄ… nazwÄ™ marki z elementem sÅ‚oÅ„ca, uproszczonym do postaci Å‚uku w nowoczesnej, digitalowej odsÅ‚onie. Geometryczna forma logotypu i nowy system piktogramów w palecie 8 kolorów, pozwalajÄ… na prezentowanie szerokiej półki produktowej, wielu możliwoÅ›ci podróżowania i zakupu wakacji w nieograniczony sposób. Rebranding wspiera dynamiczny rozwój produktowy i technologiczny marki Wakacje.pl.

Ostatni czas nas co prawda nie rozpieszcza, ale Wakacje.pl nie schodzÄ… z obranego kursu, konsekwentnie realizujÄ…c strategiÄ™ Client First. W ostatnich kwartaÅ‚ach wdrożyliÅ›my nowy serwis wakacje.pl, nasza półka produktowa ulegÅ‚a istotnej rozbudowie, automatyzujemy procesy obsÅ‚ugi sprzedażowej i posprzedażowej, konsekwentnie zwiÄ™kszajÄ…c jakość i poziomy sprzedaży. Za nami trzy akwizycje i istotne powiÄ™kszenie zespoÅ‚u na przestrzeni ostatnich lat. I w Å›wietle tych zmian tylko jedna rzecz przez ostatnie 10 lat pozostawaÅ‚a niezmienna - to nasza identyfikacja wizualna i nasz logotyp. I na tym polu czas na zmianÄ™, zmianÄ™ identyfikacji która bÄ™dzie swojÄ… pojemnoÅ›ciÄ… nadążaÅ‚a za tempem i wielowymiarowoÅ›ciÄ… rozwoju, jaki jest naszym udziaÅ‚em  - wymienia Dariusz Górzny.

Proces rebrandingu Wakacje.pl rozpoczęły 2 lata temu, jako kolejny etap wzmocnienia marki, zwiększania jej rynkowej wartości oraz wpisania się w aktualne trendy komunikacyjne. Po roku przerwy wywołanej pandemią projekt doczekał się finalizacji. Marka powierzyła zmianę doświadczonej agencji brandingowej BNA.

Wiele lat pracowaliśmy nad budowaniem świadomości marki i to nam się udało. Po roku nieobecności w mediach wracamy w nowej, odświeżonej odsłonie, która dotychczasowym klientom pozwoli odkryć nas na nowo, a tym nowym poznać nas w pełni naszych możliwości. Digitalowa forma logo i nowy język identyfikacji doskonale odpowiadają dzisiejszej konsumpcji mediów, a nam jako marce pozwolą na zwinną i elastyczną realizację wielu kampanii, o których już myślimy na najbliższy czas i kolejne lata - mówi Katarzyna Walczak, Dyrektor Marketingu Wakacje.pl, odpowiedzialna za zmianę wizerunku marki.

Kampania ogólnopolska z nowym brandingiem ruszy 17 maja.

Projekt dla Wakacje.pl był wyzwaniem. Koncept musiał z jednej strony łączyć przyjemny, pełen pozytywnych emocji, a zarazem różnorodny produkt skierowany do wszystkich, z siłą i pozycją marki, będącej liderem rynku agencyjnego w Polsce. Wakacje.pl są obecne na rynku ponad 20 lat, przez ostatnie 10 z tym samym logo. Finalny efekt jest zatem efektem intensywnej pracy nad istotą marki dzisiaj, z jej nowymi możliwościami i potrzebami - mówi Andrzej Rozen, Brand Consultant z agencji BNA.

Rebranding obejmie obydwa kanaÅ‚y sprzedaży i komunikacji - online i offline. W przestrzeni online zmiana zostanie wdrożona równoczeÅ›nie we wszystkich formatach, jednoczeÅ›nie marka rozpoczyna rebranding ponad 200 salonów stacjonarnych. Pierwsze 50 salonów zmieni siÄ™ jeszcze w tym roku, a spójny, finalny efekt bÄ™dzie widoczny maksymalnie do poczÄ…tku 2023 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com