TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-03-22 - Monitoring marki w internecie jednym z tematów najbliższego TravelCampu

Najbliższa 24. edycja turystycznego barcampu odbędzie się 23 marca w Katowicach. W spotkaniu tradycyjnie wezmą udział hotelarze, travel managerowie, przewodnicy turystyczni, blogerzy podróżniczy oraz wszyscy zainteresowani promocją w turystyce i hotelarstwie.

reklama


Tym razem uczestnicy spotkania będą rozmawiać m.in. o monitoringu marki w internecie, technologii web push oraz konkurowaniu ceną w hotelarstwie. Nie zabraknie konkursów z nagrodami, czasu na networking i wymianę wiedzy oraz dobrą zabawę podczas Afterparty. Organizator zapowiada jednak nowy element, który znajdzie się w formule turystycznego barcampu.

Dzielenie się wiedzą jest wpisane w ideę TravelCampu. Wraz z tą edycją chcemy iść o krok dalej, by jeszcze bardziej zaangażować uczestników spotkania i rozwiązywać ich problemy mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i organizator spotkań TravelCamp. Nie zdradza jednak szczegółów.

Tradycyjnie już udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla osób, które pracują w branży turystycznej lub hotelarskiej. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem.

Najbliższa 24. edycja spotkania zostanie zorganizowana 23 marca w Strefie Centralnej przy Placu Sejmu Śląskiego 2 w Katowicach. Partnerami technologicznymi tej edycji są firmy Ve Interactive oraz IdoSell Booking. Event wspierają ponadto firmy Profitroom oraz Grupa eholiday.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com