TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-01-29 - Exim Tours chce zarobić na turystyce krajowej?

Krajowe wyjazdy turystyczne mieszkańców Polski to rynek, który regularnie rośnie. Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego w zeszłym roku liczba turystów korzystających z bazy noclegowej zwiększyła się o ponad 6%.

reklama


Wśród Polskich turystów największym zainteresowaniem cieszyły się województwo zachodniopomorskie, małopolskie oraz pomorskie. Turyści mieszkali głównie w hotelach, ale dużym zainteresowaniem cieszyły się także motele i pensjonaty.

Polska baza noclegowa jest bardzo różnorodna, a z każdym rokiem przybywa obiektów dostosowanych do bardzo zmieniających się wymagań turystów. Polacy wypoczywają kilka razy w roku, korzystając zarówno z oferowanych wyjazdów zagranicznych, jak i krajowych.

15 stycznia biuro podróży Exim Tours uruchomiło sprzedaż oferty wypoczynku w Polsce na Pomorzu, Pomorzu Zachodnim, Warmii i Mazurach. Oferta wkrótce obejmie dodatkowo woj. małopolskie, świętokrzyskie i dolnośląskie. Produkt jest skierowany do osób, które poszukują dobrego i bardzo dobrego standardu w przystępnych cenach - od 129 zł za pobyt ze śniadaniem w hotelu 4-gwiazdkowym i dochodzą do 149 zł za pobyt z dwoma posiłkami w obiekcie tej samej kategorii.

Obecnie, w okresie promocji, w ramach wczesnej rezerwacji w wybranych hotelach, klienci otrzymują dobę gratis przy pobytach cztero- lub siedmiodniowych. Produkt obejmuje obiekty o standardzie od 3 do 5 gwiazdek z kilkoma wariantami wyżywienia, od samych śniadań, przez dwa lub trzy posiłki, aż po All Inclusive.

Dystrybucja prowadzona jest przede wszystkim przez sieć agencyjną i własne Call Center Exim Tours. Pomysł, aby rozszerzyć ofertę jest może ciekawy, jednak wydaje się on nie pasować do dotychczasowego klienta i wizerunku biura, więc sprzedaż pod tą marką produktu krajowego może być wyzwaniem. Mimo wszystko w nowej ofercie można jednak upatrywać pewnej szansy, bowiem Exim Tours jest członkiem grupy DER Touristik i w jego przypadku można oczekiwać, że zachodzi możliwość sprzedaży produktu krajowego na innych rynkach działania grupy, co czyniłoby z biura organizatora turystyki przyjazdowej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com