TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży EXIM tours kontynuuje rozwój w obszarze marketingu. Rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
reklama
Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku- mówi Prezes Zarządu EXIM tours Polska Marcin Małysz.
W sierpniu EXIM tours pogłębi wiedzę o rynku i klientach. Potwierdzi insighty konsumenckie w badaniach jakościowych i ilościowych. Wnioski posłużą do przygotowania strategii marketingowej, mediowej oraz platformy komunikacji. Wszystko dla redefinicji marki i budowy efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż touroperatora.
Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać EXIM tours w dalszym, dynamicznym rozwoju na polskim rynku poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu. Liczymy na wspólną realizację ciekawych projektów komunikacyjnych zwieńczoną sukcesami biznesowymi - mówi Nicolette Senye, Client Service Director, dentsu Polska.
Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych, zapamiętywalnych kreacji. Postaramy się znaleźć takie rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud" - mówi Marta Samsonov, współzałożycielka Must Be Loud.
Na jesień zaplanowana jest kampania EXIM tours w nowej odsłonie. Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami