TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Accor poszerza swoje portfolio o kolejną markę hotelową, której koncepcja jest kierowana zarówno do międzynarodowego klienta jak i zwykłych podróżnych.
reklama
Wprowadzana na rynek lifestylowa marka Tribe ma połączyć wysoką jakość usług hotelowych w przystępnej cenie. W 126 pokojach oprócz nowoczesnego designu i ciekawego wzornictwa znajdują się również przedmioty dające wrażenie ekskluzywnej przestrzeni: m.in. poduszki Jeana-Paula Gaultiera, czy lampy znanego brytyjskiego projektanta Toma Dixona.
Do dyspozycji gości hotelowych będzie centrum fitness, wypożyczalnia rowerów oraz hotelowa restauracja korzystająca w pełni z sezonowych produktów. W obiekcie znajduje się także specjalna strefa Tribe Foods, która stanowi uzupełnienie restauracji i obejmuje kawiarnię działającą w dzień i bar - w nocy.
Pierwszy hotel marki Tribe powstał w Australii, a otwarcie dziesięciu kolejnych obiektów zostało zaplanowane na 2022. W najbliższych latach odbędą się również negocjacje nad kolejnymi pięćdziesięcioma hotelami.
Docelowo marka Tribe ma zadebiutować do 2030 roku w 150 międzynarodowych destynacjach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami