TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jedna z największych sieci barów szybkiej obsługi serwujących dania fast food wprowadza na chiński rynek dość nieszablonowe urządzenie. Co to jest?
reklama
Z okazji 30-lecia istnienia KFC w Chinach, sieć restauracji w kooperacji z koncernem Huawei wypuściła na rynek limitowaną edycję telefonów pod własną marką. Już 7 lipca w Chinach zadebiutował telefon KFC Huawei 7 Plus. Steven Li, wiceprezes ds. marketingu w KFC powiedział, że partnerstwo obu marek nie jest bez znaczenia. Obie firmy rozpoczęły bowiem swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. Obie firmy były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat. Nasza współpraca jest hołdem dla epokipowiedział Steven Li.
Telefon jest jasnoczerwony bowiem kolor ma nawiązywać do marki KFC. Z tyłu umieszczono ikonę marki czyli podobiznę pułkownika Sandersa. Telefon można go kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej KFC lub w sklepie Tmall. Znając Chińczyków i ich skłonność do zbierania przeróżnych gadżetów możliwe, że model telefonu będzie cieszył się niemałym zainteresowaniem.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami