TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wezyr Holidays otrzymał Certyfikat Jakości ISO 9001:2008. Dokument potwierdza wdrożenie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością. Wezyr Holidays jest jednocześnie drugą firmą spośród spółek należących do międzynarodowego koncernu OTI Holding, która otrzymała ten certyfikat.
reklama
Naszym priorytetem jest satysfakcja klientów, pracowników i partnerów biznesowych Wezyr Holidays. Wierzymy, że tylko dzięki nim możemy być konkurencyjni na rynku - tłumaczy Kaan Ergun, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays i dodaje - Otrzymany Certyfikat potwierdza, że w naszej firmie jakością zarządza się profesjonalnie i efektywnie oraz, że jesteśmy w stanie zapewnić najwyższe standardy obsługi klienta. To z kolei możemy osiągnąć dzięki naszemu fachowemu personelowi, który ma zapewnione warunki do stałego doskonalenia swoich umiejętności w obrębie dynamicznie rozwijającej się firmy.
W 2007 roku Wezyr Holidays rozpoczął wdrażanie w życie wszystkich zasad składających się na System Zarządzania Jakością. Po dwóch latach firma zdecydowała się ubiegać o certyfikat, który otrzymała w 2010 r. po pomyślnie przeprowadzonym audycie uznanej na całym świecie jednostki certyfikującej Bureau Veritas Certification Polska Sp. z o.o. Przyznany Certyfikat Jakości ISO 9001:2008 dostarcza Wezyr Holidays wszelkiej metodologii do budowy narzędzi usprawniających funkcjonowanie firmy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami