TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-01-24 - PLL LOT wzmacnia sprzedaż biletów

Polskie Linie Lotnicze LOT zaczną sprzedawać bilety w Azji Południowo-Wschodniej i w Australii. Celem jest m. in. wzmocnienie ruchu tranzytowego na regularnych połączeniach narodowego przewoźnika, który realizuje strategię rentownego wzrostu od 2016 roku.

reklama


"LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam gdzie jak dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii, Wietnamie" - informuje spółka w komunikacie.

Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hong Kong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt - tłumaczy spółka.

Narodowy przewoźnik planuje również rozwój struktur sprzedaży w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii. To pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci 1 czerwca 2019 roku.

"Nawet jeżeli samodzielnie nie obsÅ‚ugujemy wielu poÅ‚Ä…czeÅ„, to dziÄ™ki stale rozwijanej siatce jesteÅ›my w stanie zaproponować pasażerom z najbardziej oddalonych zakÄ…tków Å›wiata korzystnÄ… ofertÄ™ podróży do Polski, CEE i Europy Zachodniej, w której chociaż część przelotów bÄ™dzie odbywaÅ‚a siÄ™ na pokÅ‚adach samolotów LOT-u. Nie bez powodu zdecydowaliÅ›my siÄ™ na uruchomienie poÅ‚Ä…czeÅ„ do Singapuru czy Miami, które peÅ‚niÄ… rolÄ™ najwiÄ™kszych portów tranzytowych w regionie. DziÄ™ki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez hub w Warszawie, i budujemy rozpoznawalność marki LOT, co w przyszÅ‚oÅ›ci uÅ‚atwi nam dalszy rozwój poÅ‚Ä…czeÅ„ na Å›wiecie" - powiedziaÅ‚a cytowana w komunikacie Anna Staszewska, dyrektor biura sprzedaży LOT-u.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com