TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy pasażerów i ich bagażu. Wszystko po to, by ułatwić korzystanie z Terminalu 3 w Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju.
reklama
Usługa jest teraz dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, ze względu na dodatkowe wymagania dla pasażerów udających się do tych miejsc docelowych.
16 nowych samoobsługowych automatów do odprawy bagażu i 8 samoobsługowych kiosków to uzupełnienie stanowisk obsadzonych przez agentów odprawy. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie możliwe skrócenie czasu oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu, poprawi to jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych maszyn samoobsługowych.
W kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Cały czas w pobliżu dostępni są pracownicy Emirates, którzy w razie czego udzielą potrzebnej pomocy. Punkty są w pełni samoobsługowe, dzięki czemu podróżni mogą szybko przejść przez lotnisko i dotrzeć bezpośrednio do punktu imigracyjnego. Automaty są regularnie czyszczone i dezynfekowane, klienci mogą skorzystać ze środków do dezynfekcji rąk.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami