TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Orbis, której strategicznym partnerem jest AccorHotels, kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój w Polsce i Europie Wschodniej.
reklama
Orbis zawarł umowę franczyzy na hotel Mercure Sosnowiec (120 pokoi) z Glare Global Sourcing Faruque sp.j.
Mercure Sosnowiec zostanie otwarty w 2022 roku i będzie pierwszym markowym hotelem w tym mieście. Będzie to nowa inwestycja, która powstanie w miejscu starego budynku szkoły zawodowej, przy ul. Teatralnej, w centrum Sosnowca. Hotel będzie zlokalizowany 450 m od Dworca Głównego, przy centrum handlowym, w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych i w bliskiej odległości do centrum Katowic. Oprócz 120 pokoi w hotelu znajdzie się restauracja, sky bar, powierzchnia konferencyjno-bankietowa oraz usługi Spa.
"Cieszę się, że razem z Grupą Orbis i AccorHotels stworzymy nowoczesny hotel dla podróżujących zarówno biznesowo, jak i i turystycznie. Nie ukrywam, iż wybrałem tę markę, ponieważ spodobał mi się koncept hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Z uwagi na centralną lokalizację hotelu w Sosnowcu, poszukiwałem silnej, wystandaryzowanej marki, należącej do międzynarodowej sieci, ale na tyle elastycznej abym mógł stworzyć hotel z elementami, na których mi zależy. Ten hotel będzie nie tylko świetną bazą dla gości biznesowych, ale i adresem, pod którym znajdą się nowe, ciekawe koncepty restauracyjne" - tłumaczy Mohammed Omar Faruque, franczyzobiorca.
"Sosnowiec posiada potencjał biznesowy - jest jednym z głównych miast wchodzących w skład aglomeracji górnośląskiej i jest bardzo dobrze skomunikowany z resztą kraju. Bardzo się cieszymy, że wybór padł na markę Mercure - znaną i rozpoznawalną markę w Europie i na świecie" - dodał Gilles Clavie, Prezes Zarządu i dyrektor generalny Orbis S.A.
Mercure to międzynarodowa sieć wchodząca w skład hoteli grupy AccorHotels kategorii średniej (midscale). Znajdują się one w ponad 770 lokalizacjach położonych w 61 krajach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami