TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-03-05 - Otwarto hotel kontrolowany przez smartfona

Po dwóch latach rozwijania technologii i prac programistycznych, pierwszy hotel w Europie, 4-gwiazdkowy KViHotel kontrolowany w pełni poprzez smartfona, został udostępniony gościom w Budapeszcie.

reklama


KViHotel (Key Vision, pochodzÄ…cy od "Vision for the Future") jest poÅ‚ożony przy ulicy Nyár 32 i funkcjonuje praktycznie bez obsÅ‚ugi hotelowej dziÄ™ki aplikacji TMRW Hotels. Aplikacja w tej chwili oczekuje na przyznanie patentu. Prawie wszystkie usÅ‚ugi sÄ… zarzÄ…dzane bezpoÅ›rednio przez goÅ›ci przy użyciu ich wÅ‚asnych urzÄ…dzeÅ„ mobilnych.





Dzięki aplikacji dostępnej zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOSem, hotelowi goście mogą obsługiwać praktycznie wszystkie usługi za pomocą jednego przycisku: rezerwować pokoje, rejestrować się w hotelu bez kolejki nawet na 48 godzin przed przyjazdem, wybrać piętro, na którym będą nocować czy konkretny pokój.

DziÄ™ki wykorzystaniu poÅ‚Ä…czenia Bluetooth smartfon osoby podróżujÄ…cej stanowi jednoczeÅ›nie klucz do hotelowego pokoju, a w przypadku późnego przybycia do hotelu również do wejÅ›cia głównego do hotelu. Aplikacja umożliwia również ustawienie temperatury w pokoju, nawet z odlegÅ‚oÅ›ci 10 000 km. Dodatkowa usÅ‚uga sprzÄ…tania oraz proÅ›ba "Nie przeszkadzać" czy zamówienie taksówki również mogÄ… zostać ustawione zdalnie. PÅ‚atność jest dokonywana w aplikacji, a caÅ‚y proces można stale monitorować - rachunek zostaje przesÅ‚any do aplikacji i na podany adres e-mail. Przy opuszczaniu hotelu również nie jest potrzebna obsÅ‚uga hotelowa, co skraca procedurÄ™ wymeldowania. PÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… (a wkrótce przez PayPal) sÄ… równie bezpieczne i wygodne.

Aby móc dokonywać powyższych czynności hotel udostępnia bezpłatne WiFi. Wsparcie techniczne jest zapewnione 24 godziny na dobę - niezależnie od miejsca pobytu gościa - poprzez media społecznościowe: Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype, iMessage etc. Dodatkowa pomoc jest dostępna także poprzez infolinię. Tam, gdzie wymagają tego lokalne regulacje, aplikacja może wymagać podania danych osobowych, skanu paszportu lub dowodu czy elektronicznego podpisu potrzebnego przy opuszczaniu hotelu. Proces odbywa się przy zachowaniu zasad ochrony danych osobowych.

Personel sprzątający otrzymuje listę zadań bezpośrednio na swoje smartfony, a system przypisuje zadania poprzez specjalny algorytm. Pokój, do którego przyjeżdża danego dnia gość, otrzymuje wysoki priorytet, a kiedy go opuszcza od razu jest sprzątany dzięki natychmiastowemu powiadomieniu w systemie. Gość otrzymuje powiadomienie o możliwości wprowadzenia się jak tylko pokój jest gotowy.

GoÅ›cie mogÄ… rezerwować trzy rodzaje pokoi o powierzchni od 18 do 36 mkw: superior, deluxe i junior. Wystrój pokoi stanowi trójwarstwowa szklana Å›ciana tworzÄ…ca przestrzennÄ… iluminacjÄ™. Trzy pokoje na poziomie tarasu majÄ… widok na dziedziniec. DodatkowÄ… atrakcjÄ™ zawiera tylne malowanie fasady budynku widoczne z tarasu: przy użyciu aplikacji LARA AR, Å›ciana ożywa i wyÅ›wietla siÄ™ na niej film wyjaÅ›niajÄ…cy zasady dziaÅ‚ania aplikacji TMRW Hotels.





Smakowa woda mineralna oraz przekąski są dostępne w minibarach bezpłatnie, a pokoje typu junior są wyposażone również w ekspresy do kawy. W każdym pokoju znajduje się telewizor plazmowy z opcją smart TV. Na parterze w lobby mieści się również bar. Miejsce jest także przygotowane do organizacji warsztatów i degustacji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com